سیتی 1 - 0 وستهام؛ شبی که تیم پپ بدشانس بود

سیتی 1 - 0 وستهام؛ شبی که تیم پپ بدشانس بود

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در شبی که موقعیت های خوبی روی دروازه وستهام خلق کرد، نتوانست بیش از یک بار دروازه این تیم را باز کند و با تک گل سرخیو آگوئرو از روی نقطه پنالتی، به این سه امتیاز مهم دست یافت. 
 

سیتیزن ها مطابق انتظار از همان ابتدا حملاتی را روی دروازه وستهام ترتیب دادند. در دقیقه 4 و روی ارسال داوید سیلوا، ریاض محرز در نزدیکی دروازه به راحتی یک فرصت خوب را به بیرون زد.

دقایقی بعد سیتی تا آستانه زدن گل اول هم پیش رفت اما ضربه داوید سیلوا روی ارسال دی بروین به دیرک دروازه فابیانسکی برخورد کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 20 و باز هم روی پاس دی بروین، آگوئرو مقابل دروازه وستهام صاحب فرصت شد اما ضربه او در حالتی نامتعادل به بیرون رفت.

در دقیقه 32 سیتی از روی یک ضربه کرنر صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه سر اوتامندی راهی به دروازه وستهام نیافت و به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول سیتی تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما علیرغم دادن 400 پاس و مالکیت 78 درصدی موفق به باز کردن دروازه وستهام نشد و نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.

بر خلاف تصور اولین فرصت نیمه دوم برای وستهام ایجاد شد اما حضور به موقع اوتامندی مانع باز شدن دروازه ادرسون توسط کارول شد.

اما در دقیقه 60 سیتی بالاخره به گل رسید. برناردو سیلوا در محوطه متوقف شد تا تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شود و سرخیو آگوئرو آن را تبدیل به گل کند.

در دقیقه 65 استرلینگ با یک حرکت انفرادی تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما ضربه او با مهار تماشایی فابیانسکی همراه شد.

در دقیقه 70 دانیلو فرصت خوبی در مقابل دروازه برای دو برابر کردن اختلاف داشت اما ضربه او توسط فابیانسکی مهار شد و این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه 77 پاس رو به بیرون سیلوا در نهایت به استرلینگ رسید اما ضربه او راهی به دروازه وستهام نیافت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی با همان یک گل به پیروزی رسید.