اشک‌های واندا : گرفتن کاپیتانی از ایکاردی مانند گرفتن یکی از پاهای او بود!

اشک‌های واندا : گرفتن کاپیتانی از ایکاردی مانند گرفتن یکی از پاهای او بود!

سایت رسمی فوتبالی - واندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی، در حالی که اشک می ریخت، مدعی شد که گرفتن کاپیتانی از این بازیکن به شدت او را آشفته کرده و مانند گرفتن یکی از پاهای او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، واندا نارا به همراه مائورو ایکاردی در بازی شب گذشته در جایگاه ویژه حضور داشتند و از نزدیک شاهد پیروزی اینتر برابر سمپدوریا بودند. اعلام شده بود که ایکاردی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در این دیدار حضور نداشته است. یکشنبه شب واندا نارا در برنامه تلویزیونی خود درباره شرایط پیش آمده صحبت کرد: " ما هیچ شکی نداشتیم که به تماشای بازی خواهیم رفت. من همیشه به عنوان همسر کاپیتان می رفتم اما مادر طرفداران اینتر نیز هستم. این هفته سخت بود چرا که فرزند کوچکمان آبله مرغان گرفت اما خوشبختانه پدر مائورو کنار ما بود. روز گذشته مانند همیشه در حال بردن بچه ها به محل تمرینشان بودم و خوشبختانه پرتاب سنگ به ماشین در مکانی بود که دوربین های امنیتی وجود داشتند. من شوکه شده بودم. با یک نفر در باشگاه تماس گرفتم و 5 دقیقه بعد ماروتا زنگ زد. آنها بسیار کمک کردند. "

تصمیم اینتر برای برکناری ایکاردی از کاپیتانی همه را شگفت زده کرد و واکنش این بازیکن نیز همین طور بود. واندا در ادامه گفت: " بعضی می گویند این بازوبند بی معناست اما برای مائورو این مانند گرفتن یک پا علاوه بر یک دست بود. او این پیراهن را با غرور می پوشد و اگر در گذشته باید بین پول و عشق به پیراهن تصمیم می گرفت، همیشه پیراهن را انتخاب می کرد. من هیچ اخطاری نگرفتم. همیشه با اینتر در تماس بودم اما در توییتر درباره این خبر خواندم. مائورو 120 گل با پیراهن اینتر زده و وقتی هیچکس به پیروزی باور نداشته او اولین کسی بود که توپ را برداشته و همه را به جلو فراخوانده چرا که به تیمش باور دارد. همه خانواده ما طرفدار اینتر هستند، چه او در زمین باشد، چه نباشد. اینتر خانواده من است بنابراین وقتی حادثه پرتاب سنگ پیش آمد اول با آنها تماس گرفتم. مائورو خواب بود چون بعدازظهر تمرین داشت. بنابراین نمی دانستم باید با چه کسی تماس بگیرم. ما به خاطر اینتر در میلان هستم. "

1070