ترکیب رسمی اینتر مقابل ساسولو

ترکیب رسمی اینتر مقابل ساسولو

پایگاه خبری فوتبالی- ۲۱ امین تقابل اینتر و ساسولو در تاریخ سری آ از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، اینتر پس از 5 پیروزی متوالی مقابل تیم های مونتزا، کالیاری، فیورنتینا، میلان و امپولی در ششمین دیدار خود در این فصل از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف ساسولو می رود که در آخرین بازی خود یوونتوس را با نتیجه 4-2 شکست داد و با روحیه ای مناسب به میلان سفر کرده است. نرووردی در این فصل یک برد هم مقابل هلاس ورونا با نتیجه ۳-۱ کسب کرده اما در سه دیدار دیگرش برابر تیم های آتالانتا، ناپولی و فروزینونه با دو گل اختلاف شکست خورده است. اینتر در صورت پیروزی در بازی امشب، برای سومین بار در تاریخ خود امتیازات کامل 6 هفته اول سری آ را کسب خواهد کرد. دو تحربه قبلی در فصول ۲۰-۲۰۱۹ و تیم آنتونیو کونته و ۶۷-۱۹۶۶ و تیم هررا بزرگ اتفاق افتاده داده است. 

طرفداران نراتزوری که رویای دیدن حضور همزمان زوج بارلا-فراتزی را از همان دقیقه اول داشتند، فعلا باید منتظر باشند چون در این دیدار این اتفاق رخ نخواهد داد. از روز گذشته هم رسانه های ایتالیا برای داویده فراتزی هیچ شانسی برای پوشیدن پیراهن اینتر از دقایق ابتدایی به عنوان بازیکن سابق ساسولو قائل نبودند. در این دیدار دوباره نوبت حضور هنریک مخیتاریان است، زیرا سیمونه اینزاگی در این دیدار بار دیگر به هافبک ارمنستانی خود اعتماد کرده است.

ترکیب ابتدایی اینتر به این شکل اعلام شده است:

یان زومر، متئو دارمیان، آلساندرو باستونی، فرانچسکو آچربی، دنزل دامفریس، نیکولو بارلا، هنریک مخیتاریان، هاکان چالهانوغلو، فدریکو دی مارکو، مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز

گفتنی است این دیدار در ورزشگاه جوزپه مه آتزا و به قضاوت لوکا ماسیمی برگزار خواهد شد. 

1009