سولاری: پیشرفت وینیسیوس نشان داده که ارزش 45 میلیون یورو را داشت

سولاری: پیشرفت وینیسیوس نشان داده که ارزش 45 میلیون یورو را داشت

سایت رسمی فوتبالی - سانتیاگو سولاری از پیشرفت وینیسیوس جونیور در رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد اما تاکید کرد که هم تیمی های او نیز تاثیر بسیاری در این پیشرفت داشته اند. 

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی، دو گل در 12 بازی لالیگا به ثمر رسانده و عملکردش در همه رقابت ها باعث شده تا مادریدی ها از این که 45 میلیون یورو برای جذب او پرداخته اند، خوشحال باشند. این بازیکن 18 ساله در پیروزی 2 - 1 برابر آژاکس 81 دقیقه در زمین حضور داشت و سولاری از عملکرد او بسیار تقدیر کرد. مربی رئال مادرید به خبرنگاران گفت: " او بسیار جوان است و می توانید پیشرفت را در چند ماه اخیر در او ببینید. ما از عملکرد او خوشحال هستیم. او نه تنها در بازی ها بلکه در تمرینات نیز کمک های زیادی می گیرد. بخش زیادی از پیشرفت او مدیون خودش است اما هم تیمی هایش نیز کمک بسیاری به پیشرفت سبک بازی او کرده اند. "

مارکو آسنسیو در دیدار برابر آژاکس دقایقی پس از این که به زمین آمد موفق شد گل پیروزی بخش رئال مادرید در ورزشگاه یوهان کرایف را به ثمر برساند تا بازگشت موفقیت آمیزی پس از طی کردن روند درمان مصدومیت خود داشته باشد. رئال مادرید با گرت بیل، کریم بنزما و وینیسیوس برابر آژاکس به میدان رفت و سولاری تاکید دارد که پیدا کردن جایی در ترکیب برای آسنسیو در دیدار برابر خیرونا کمی سخت است. او اظهار داشت: " مارکو می تواند در خط حمله در هر پستی و حتی به عنوان هافبک هجومی بازی کند. او با استعداد است و به خوبی مصدومیت را پشت سر گذاشت. امیدوارم به همین روند ادامه دهد. او به بازی آمد و گلی سرنوشت ساز برای خودش و تیم زد. ما از این که او از مصدومیت بازگشته، خوشحال هستیم. "

1070