سیدورف: رئال مادرید در لیگ قهرمانان تیم خاصی است

سیدورف: رئال مادرید در لیگ قهرمانان تیم خاصی است

سایت رسمی فوتبالی - کلارنس سیدورف، بازیکن سابق تیم ملی هلند، معتقد است که رئال مادرید شانس اصلی صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است چرا که این تیم در این رقابت ها به تیم خاصی تبدیل می شود.

به گزارش فوتبالی، سیدورف سابقه حضور در هر دو تیم رئال مادرید و آژاکس را داشته و با هر دو تیم نیز موفق به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده است. چهارشنبه شب رئال مادرید و آژاکس باید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان در آمستردام به مصاف یکدیگر بروند. سیدورف درباره این بازی گفت: " فکر می کنم رئال مادرید شانس اصلی صعود است چرا که آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و تجربه بی نظیری در لیگ قهرمانان اروپا دارند. این حرف من به این معنا نیست که آنها 100% قهرمان خواهند شد اما رئال مادرید در لیگ قهرمانان به تیم خاصی تبدیل می شوند. در سال 1998 که ما هفتمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان را کسب کردیم، نتیجه خوبی در لیگ نگرفتیم. حالا هرچیزی ممکن است و شاید چهارمین قهرمانی متوالی به دست بیاید. این کار سختی است اما بله، رئال مادرید همیشه می تواند این کار را انجام دهد. من خوشحالم و افتخار می کنم که نقش مهمی برای رئال مادرید ایفا می کردم. "

سیدورف همچنین درباره خاطره خود از قهرمانی با آژاکس و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اظهار داشت: " وقتی برای اولین بار لیگ قهرمانان را بالای سر بردم 19 ساله بودم. پس از بازی با اسطوره کودکی ام، فرانک ریکارد، مصاحبه کردم. او در حال خداحافظی از فوتبال بود و من تازه دوران خودم را شروع کرده بودم. میلیون ها نفر در آمستردام منتظر بازگشت ما و جشن بودند. تمام هفته را نخوابیدم. قهرمانی با رئال مادرید نیز باورنکردنی بود. ما گروهی از بازیکنان گرسنه بودیم که انگیزه بی نظیری داشتیم. ما پس از 32 سال لیگ قهرمانان را به مادرید بازگرداندیم. "

1070