سولاری: گل گرت بیل تکلیف دربی را مشخص کرد

سولاری: گل گرت بیل تکلیف دربی را مشخص کرد

سایت رسمی فوتبالی - سانتیاگو سولاری معتقد است که گل گرت بیل تکلیف دربی روز شنبه و پیروزی رئال مادرید برابر اتلتیکو را مشخص کرد. 

به گزارش فوتبالی، دیدار شب گذشته یک بازی خاطره انگیز برای گرت بیل به شمار می رفت چرا که موفق شد صدمین گل خود را برای رئال مادرید در دربی پایتخت اسپانیا به ثمر برساند. کاسمیرو اولین گل را برای رئالی ها به ثمر رساند که سریعترین گلی بود که اتلتیکو در زمین خود در لالیگا دریافت کرد. راموس نیز پس از گل تساوی بخش آنتوان گریزمان، گل دوم را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد تا نتیجه بازی 2 - 1 شود. بیل به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و موفق شد سومین گل بازی را وارد دروازه حریف کند. سولاری با تمجید از بازیکن ولزی خود در کنفرانس خبری گفت: " او با خوشحالی به رختکن آمد و از گل خود بسیار راضی بود. بیل به تعیین تکلیف این بازی کممک بسیاری کرد چرا که در هر لحظه از بازی امکان هر اتفاقی وجود داشت. اما به لطف گل او تکلیف بازی مشخص شد و او عملکرد بسیار خوبی داشت. "

بیل در 18 بازی خود در لالیگا که در 15 تای آنها در ترکیب ثابت قرار داشته 6 گل به ثمر رسانده و در تمامی رقابت ها نیز 12 بار دروازه حریفان را باز کرده است. 

1070