12 دقیقه جهنمی در وست فالن (عکس)

 12 دقیقه جهنمی در وست فالن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند که با وجود تساوی هفته گذشته برابر آینتراخت فرانکفورت، به دلیل شکست بایرن مونیخ مقابل لورکوزن توانسته بود حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به هفت امتیاز افزایش دهد، امروز در خانه، میزبان هوفن هایم بود.

زردپوشان در وسط هفته با شکست از وردربرمن از جام حذفی کنار رفته بودند و طبعا انگیزه بالایی برای بازی امروز داشتند.

میزبان دقیقه 12 توسط سانچو به گل رسید اما با دخالت وی ای آر، داور پس از بررسی صحنه، گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

تلاش دورتموند برای گلزنی دقیقه 32 جواب داد و سانچو پس از اینکه در سمت چپ محوطه جریمه، پاس خوبی از پیژچک دریافت کرد، با یک ضربه پای راست زمینی و فنی توپ را به گوشه مخالف دروازه فرستاد تا زردها مزد بازی برتر خود را بگیرند.

دورتموند دقیقه 43 برتری خود را دو برابر کرد. زننده گل گوتزه بود که روی ریباند ضربه سانچو توانست دروازه خالی را باز کند و میزبان را در نیمه اول با برتری 2-0 به رختکن بفرستد.

دورتموند که نیمه دوم نیز تیم برتر زمین بود دقیقه 66 به سومین گل خود دست یافت. این بار هم گوتزه در متن گل قرار داشت و با پاس به عقب خود درون محوطه جریمه گوئررو را صاحب توپ کرد و ضربه بغل پای چپ ستاره پرتغالی به تور دروازه نشست.

دقیقه 75 میهمان موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. سانتر توپ از سمت راست در میان غفلت مدافعان دورتموند موقعیت خوبی را برای بلفوضل، مهاجم هوفن هایم مهیا کرد تا با یک ضربه نه چندان محکم دروازه را باز کند. روی این ضربه بورکی هم اثر ناقصی روی توپ گذاشت اما نتوانست مانع گل شدنش شود.

دقیقه 82 هوفن هایم به یک گل دیگر هم رسید. کادرابک با ضربه سری زیبا تیمش را در مسیر بازگشت قرار داد تا وست فالن ترس را با تمام وجودش احساس کند.

دقیقه 87 شگفتی ها کامل شد و هوفن هایم موفق شد گل تساوی را هم به ثمر برساند. بلفوضل سانتر زیبای ارسالی از راست را با ضربه سر به تور دروازه رساند تا با دبل او، یک نتیجه عجیب رقم بخورد.

میزبان پس از گل تساوی از چپ و راست توپ روی دروازه هوفن هایم ریخت اما دفاع همه جانبه میهمان اجازه نداد تا توپی دیگر وارد دروازه اش شود.

در نهایت این بازی با تساوی 3-3 خاتمه یافت تا صدرنشین بوندسلیگا یک پیروزی مسلم را از دست داده و دو امتیاز حیاتی را از کف بدهد.