اسطوره بروسیا دورتموند در آستانه پیوستن به باشگاه سابق ابراهیموویچ

اسطوره بروسیا دورتموند در آستانه پیوستن به باشگاه سابق ابراهیموویچ

پایگاه خبری فوتبالی- مارکو رویس، کاپیتان سابق بروسیا دورتموند قصد دارد با امضای قراردادی به باشگاه لس آنجلس گلکسی آمریکا بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، مارکو رویس نماد وفاداری در باشگاه بروسیا دورتموند است. ستاره‌ای که پای روزهای سخت زنبورها ایستاد و به پیشنهادات وسوسه‌کننده دیگر تیم‌ها گوش نداد تا بلکه روزی بتواند با باشگاه مورد علاقه‌اش به رستگاری برسد. او هیچ‌گاه موفق به کسب موفقیت بزرگی به همراه دورتموند نشد، اما نام او به عنوان یک اسطوره برای همیشه در تاریخ باشگاه آلمانی به ثبت رسید.

در اواسط فصل گذشته، رویس با ویدیویی به صورت رسمی و علنی اعلام کرد که در پایان فصل، با اتمام قراردادش با بروسیا دورتموند از این باشگاه جدا می‌شود و در تیم دیگری دوران حرفه‌ای خودش را ادامه می‌دهد. او در آخرین فصل حضورش در دورتموند تمایل داشت تا با یک جام مهم از هواداران خداحافظی کند و حتی تا فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت، اما در آخرین دیدار مغلوب رئال مادرید آماده کارلو آنچلوتی شد تا مثل همیشه در کسب جام مهم ناکام بماند.

او حالا در پی آن است تا تیم بعدی خودش را مشخص کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که این هافبک آلمانی تمایل دارد فصل آینده در لیگ آمریکا یا همان MLS بازی کند. به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس دنیای فوتبال، لس آنجلس گلکسی مذاکرات خوبی برای جذب این ستاره آلمانی داشته است.

تنها جزییات قرارداد باقی مانده است و اگر اتفاق خاصی نیافتد، تا چند روز آینده این انتقال رسمی می‌شود. قرار است رویس به زودی به اردوی لس آنجلس گلکسی اضافه شود.

 1428