برد مقتدرانه بروسیا دورتموند با درخشش خرید تابستانی

برد مقتدرانه بروسیا دورتموند با درخشش خرید تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب دیدارهای هفته پنجم بوندسلیگا بروسیا دورتموند به مصاف بوخوم رفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه چهار بر دو به سود دورتموند به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، بروسیا دورتموند در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک از بوخوم رده شانزدهمی میزبانی کرد. این مسابقه در نهایت با برتری 4 گله دورتموند خاتمه یافت.

بوخوم بحران‌زده امسال تنها به 16 دقیقه زمان نیاز داشت تا دروازه زنبورهای دره روهر را باز کند. بوخوم که تا پیش از این مسابقه در 4 بازی تنها 1 امتیاز به دست آورده بود، خیلی زود در این بازی سخت به گل رسید. ماتوس برو، هافبک اهل اسلواکی بوخوم این گل را روی پاس هافمن به ثمر رساند. تنها 5 دقیقه بعد از این گل، بوخوم یک بار دیگر دروازه دورتموند را باز کرد تا اختلاف دو برابر شود. بازی تا دقایق پایانی نیمه اول با همین نتیجه در جریان بود که سرهو گیراسی، مهاجم گلزن بروسیا دورتموند در دقیقه 44 با ارسال ژولیان برانت و ضربه سر خود یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا شاگردان نوری شاهین بازنده به رختکن نروند.

دورتموند در نیمه دوم به فشار حملات خود اضافه کرد تا این‌که در دقیقه 62 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد. امره چان این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا بازی به تعادل برسد. زنبورها به یک گل دیگر نیاز داشتند تا کامبک خود را کامل کنند. سرانجام در هفتاد و پنجمین دقیقه، سرهو گیراسی گل دوم خودش و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. فلیکس انمکا در دقیقه 81 گل چهارم تیمش را زد و کار بوخوم را تمام کرد.

1428