تلاشهای کریس رونالدو برای بردن مارسلو به یووه

تلاشهای کریس رونالدو برای بردن مارسلو به یووه

سایت رسمی فوتبالی-در هفته های اخیر مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید از سوی سانتیاگو سولاری سرمربی تیم مادریدی روی نیمکت ذخیره ها قرار گرفته و اینطور به نظر می رسد که سرنوشتی مشابه با سرنوشت ایسکو درانتظار اوست. این درحالی است که تا چند ماه پیش اوضاع به نحو کاملا متفاوتی دنبال می شد ولی حالا شرایط برای او کاملا فرق کرده است.

از سوی دیگر و اززمانی که کریس رونالدو به یوونتوس پیوسته، این ستاره پرتغالی بارها از مارسلو خواسته تا به یووه بیاید. این دوبازیکن دوستی صمیمانه و عمیقی دارند و دائما باهم درارتباطند و تلفنی صحبت می کنند. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس حالا و در شرایط فعلی، کریس رونالدو بیش از گذشته می کوشد تا مارسلو را برای پیوستن به تیم تورینی متقاعد کند.

تا چند ماه پیش، مارسلو حتی به این انتقال فکر هم نمی کرد. کاپیتان دوم رئال مادرید در سپتامبر سال 2017 قراردادش با این تیم را تا سال 2022 تمدید کرد و درهمان زمان گفت:« رئال خانه دوم من است و خوشحال می شوم بتوانم کارنامه فوتبالی ام را دراینجا ببندم.» و البته این تنهاباری نبود که مارسلو از رویایش برای به پایان بردن عمر فوتبالی اش در مادرید صحبت کرده بود.

اما در روزهاو هفته های اخیر، احتمالا مارسلو دچار تردیدهایی شده است. سولاری در دو بازی اخیر رئال در لالیگا حتی یک دقیقه هم به او بازی نداد و به رغم مصدومان متعدد رختکن تیمش، او را روی نیمکت قرار داد. مارسلو در بازی رئال مقابل سوسیداد و لغزشی که منجر به به ثمر رسیدن گل اول حریف شد، با سوتهای انتقادی هواداران روبرو شد. این اتفاق حسابی دل این مدافع برزیلی را شکسته وحالا کریس امیدوار است تا بتواند دوباره مارسلو را در کنار خودش درتورین ببیند.

البته یووه در پست مدافع چپ مشکل خاصی ندارد و در ماه دسامبر قرارداد الکس ساندرو را تا سال 2023 تمدید کرده و دی شیلیو هم قابلیت بازی دراین پست را دارد ولی آنها به دنبال یک بازیکن تراز اول هستند تا سطح تیمشان را بالاتر ببرد و چه کسی بهتر از مارسلو

باید درنظر داشت که روند انتقال مارسلو به یووه کار آسانی نیست؛ به رغم افت چشمگیر او درهفته های اخیر، مارسلو بازیکن مهمی برای رئال به حساب می اید و سران باشگاه مادریدی به راحتی پای میز مذاکره نخواهند نشست.

6363