آرتور: از مسی یاد گرفتم و با نیمار اعتماد به نفسم بالا رفت

آرتور: از مسی یاد گرفتم و با نیمار اعتماد به نفسم بالا رفت

سایت رسمی فوتبالی - آرتور، هافبک بارسلونا، معتقد است که حضور در کنار مسی درس های زیادی به او داده و رابطه خوبش با نیمار باعث شده تا اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن برزیلی تابستان گذشته به بارسلونا پیوست و تا به حال در 20 بازی برای این تیم به میدان رفته است. او خیلی سریع تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب تیم شد. آرتور با تمجید از مسی مدعی شد که این بازیکن اعتماد به نفس لازم برای حضور در چنین باشگاه بزرگی را به او داده است. آرتور در این باره به گلوب اسپرت گفت: " صادقانه چنین انتظاری نداشتم. او کسی است که همیشه تحسینش می کردم و از نظر و بسیاری دیگر از مردم بهترین بازیکن دنیاست. او اعتماد به نفس زیادی به من داد و در تمرینات و بازی ها به من کنک کرد. اگر بهترین بازیکن دنیا شما را تحسین کند، فکر می کنم این اعتماد به نفس بیشتری به شما خواهد داد. از صحبت هایش و رفتاری که با من و همه بازیکنان در رختکن دارد، واقعا ممنون هستم. "

مسی تنها بازیکنی نیست که به این ستاره برزیلی کمک کرده بلکه نیمار نیز نقش بزرگی در پیشرفت او داشته است. آرتور می گوید که برای بازگشت نیمار به بارسلونا دعا می کند اما حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، رابطه نزدیکی با ستاره پاری سن ژرمن دارد. آرتور اظهار داشت: " این دوستی در تیم ملی آغاز شد. او مردی ساده و بسیار جالب است. ما نزدیک شدیم و او کمک زیادی در تیم ملی به من کرد. وقتی من به بارسلونا آمدم او با من تماس گرفتم تا شام در کنار هم باشیم و همدیگر را ببینیم. من به صورت آنلاین با او بازی می کنم. تقریبا هر روز حرف می زدیم. وقتی کنار من بازی می کند، پیروز است اما وقتی برابر من است، بازنده است. "

1070