آرتور: امیدوارم که در بارسلونا هم مانند برزیل از بازی کنار نیمار لذت ببرم

آرتور: امیدوارم که در بارسلونا هم مانند برزیل از بازی کنار نیمار لذت ببرم

سایت رسمی فوتبالی – آرتور، هافبک برزیلی بارسلونا پیش از اولین جلسه تمرینی در آن آربور گفته که دوست دارد نیمار به بارسلونا بیاید: «من با او درباره آینده‌اش صحبت نکرده‌ام چون نمی‌خواهم باعث آزارش شوم. همه در این باره از او سوال می‌کنند و من با او درباره موضوعات دیگر حرف می‌زنم. نمی‌دانم که او می‌خواهد بیاید یا نه. اما باید ببینیم که چه می‌شود. من، طرفداران، بازیکنان، و کل تیم می‌خواهند که او برگردد، چون او بازیکنی رویایی است. من واقعا بازی در کنار او در تیم برزیل را دوست دارم و امیدوارم که در بارسلونا هم بتوانم از بازی کنار او لذت ببرم.»

او درباره فیلپیه کوتینیو هم صحبت کرد: «همه چیز بستگی به تصمیم خود او دارد. او باید با خانواده‌اش صحبت کند. او برای این که بماند باید راضی باشد. به نظرم او از حضور در بارسلونا خوشحال است. رویای من این است که او بماند چون او بازیکنی بزرگ است و دوستی عالی هم هست. او سخت تلاش می‌کند، مانند همه ما، و به نظرم او همه شرایط لازم برای ماندن را دارد و می‌تواند به ما بسیار کمک کند.»

با حضور فرنکی دی‌یونگ، رقابت در خط میانی بارسلونا سخت‌تر شده است و آرتور می‌گوید: «همه بازیکنان خط میانی بارسلونا کیفیت بالایی دارند. ما بازیکنان پرشماری داریم که کیفیت بالایی دارند، نه فقط در خط میانی، که در سراسر زمین. هر تصمیمی که مربی بگیرد خوب خواهد بود.»

8444