خاطره جالب ستاره برزیلی بارسلونا از دوران همبازی بودن با لیونل مسی

خاطره جالب ستاره برزیلی بارسلونا از دوران همبازی بودن با لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره برزیلی سابق بارسلونا خاطره جالبی از دوران همبازی بودن با لیونل مسی تعریف کرده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار، ستاره برزیلی، در گفتگویی درباره هم‌تیمی سابقش لیونل مسی و رابطه‌شان در بارسلونا، خاطره‌ای جالب را به اشتراک گذاشته است. او در این باره گفت: "وقتی به بارسلونا پیوستم، بسیار کنجکاو بودم که شخصیت مسی را بشناسم. همیشه سوالاتی از او می‌پرسیدم. یک روز از او پرسیدم که دشمن تو در فوتبال کیست؟ او لبخندی زد و پاسخ داد واقعاً دشمنی ندارم. به او گفتم صادقانه بگو، و او دوباره با لبخندی پاسخ داد فکر می‌کنم تنها دشمن واقعی من در فوتبال سن من است. سن من هرگز مرا نمی‌بخشد و می‌خواهم قبل از بازنشستگی جام جهانی را ببرم.'"

نیمار همچنین اشاره کرد که از مسی پرسیده آیا حاضر است توپ‌های طلایش را با قهرمانی جام جهانی عوض کند، که مسی در پاسخ گفته بود: "من می‌توانم این کار را انجام دهم، زیرا آن‌ها عناوین فردی هستند و من یک عنوان برای کشورم می‌خواهم."

حالا مسی توانسته با قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ و کسب هشتمین توپ طلای خود به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته شود. نیمار این موفقیت را به عدالت تشبیه کرد و گفت: "این پایان شایسته مسی است، مثل یک فیلم که قهرمانش تا آخر دوام آورد و همه چیز را برد."

۱۰۰۹