نیمار: بارسلونا متکی به لیونل مسی است

نیمار: بارسلونا متکی به لیونل مسی است

وبسایت رسمی برنامه نود - نیمار مهاجم برزیلی بارسا گفت این تیم کاملاً متکی به لیونل مسی است اما بازیکنان بزرگ دیگری هم در این تیم بازی می کنند.

به گزارش سایت نود، نیمار 24 ساله که در رقابت های المپیک تابستانی ریو تا چند روز آینده همراه با تیم ملی امید برزیل به میدان خواهد رفت، از هرگونه اظهار نظری در مورد تیم امید برزیل خودداری کرد و تنها به بارسا پرداخت.

نیمار در این باره گفت: اصلاً در مورد شخص خودم یا تیم ملی برزیل صحبت نمی کنم. به طور مثال می خواهم در مورد بارسا بگویم. این تیم با وجودی که بازیکنان خوب و بزرگی دارد اما باز هم به بازیکنی مثل لیونل مسی متکی است؛ و من هم اصلاً از اینکه کنار او بازی می کنم حس بدی ندارم که بگویم چرا او باید بازیکن مهم تیم ما باشد. مسی بهترین بازیکن جهان است و همه تیم ما متکی به اوست.

نیمار پسر طلایی برزیل در این دوره از رقابت های المپیک مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و می داند که مردم کشورش از آنها چیزی به جز قهرمانی نمی خواهند؛ برزیل تا کنون تنها موفق به کسب عنوان قهرمانی المپیک نشده است. نیمار در مورد همبازی جوان خود در تیم امید برزیل می گوید: خودم با گابریل صحبت کردم؛ می دانم که باشگاه های منچستر سیتی و بارسلونا به دنبال جذب او هستند. البته فقط با او صحبت نکردم بلکه با تمام بازیکنانی که آرزو دارند روزی در بارسا بازی کنند صحبت کردم.

نیمار در ادامه گفت: گابریل بازیکن بزرگی است و بارسا هم بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود می خواهد تنها مسئله ای که ژسوس باید به آن توجه داشته باشد اینست که در زمان درست به تیم های بزرگ برود نه زودتر و نه دیرتر. از اینکه او به بارسا بیاید خیلی خوشحال خواهم شد؛ شاید با آمدن ژسوس دیگر بزرگترین باشگاه جهان باشیم.

2081