ساوتمهپتون 1 - 3 سیتی؛ عقده گشایی برابر قدیس ها

ساوتمهپتون 1 - 3 سیتی؛ عقده گشایی برابر قدیس ها

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها با پذیرش سه شکست در هفته های اخیر، با صدر جدول و لیورپول فاصله گرفته بودند؛ اما امروز موفق شدند با غلبه بر ساوتهمپتون، در رتبه دوم جدول و فاصله هفت امتیازی مرسی سایدی ها قرار بگیرند.

بازی با برتری سیتی آغاز شد و این تیم در دقیقه 5 فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه داوید سیلوا روی پاس استرلینگ، با مهار مک کارتی همراه شد.

در دقیقه  10، سیتی به گل رسید. ارسال عرضی داوید سیلوا با ضربه دقیق برناردو سیلوا از درون محوطه همراه شد و سیتیزن ها با یک گل از ساوتهمپتون پیش افتادند.

حملات سیتی ادامه یافت و در دقیقه 24 و روی پاس استرلینگ، می توانستند به گل دوم هم دست یابند؛ اما ضربه آگوئرو با عکس العمل دروازه بان ساوتهمپتون همراه شد.

در دقیقه 33 ، ساوتهمپتون تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت؛ اما ضربه سر آستین در مقابل دروازه، با مهار فوق العاده ادرسون همراه شد.

در دقیقه 37 و با اشتباه عجیب زینچنکو و توپربایی هوبرگ که با ضربه دیدنی او از پشت محوطه جریمه سیتی همراه بود، ساوتهمپتون به گل تساوی دست یافت.

بعد از دریافت گل، سیتی سراپا حمله شد و در دقیقه 43 و با ارسال استرلینگ و گل به خودی وارد پراوس، خیلی سریع به گل برتری رسید.

اما این پایان کار نبود و در لحظات تلف شده نیمه اول و روی ارسال زینچنکو، آگوئرو با ضربه سر، دروازه ساوتهمپتون را باز کرد و نیمه نخست با برتری 1-3 سیتی به پایان رسید.

سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه سر لاپورته روی ارسال استرلینگ، از روی دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت.

در دقیقه 55 و روی یک و دو با داوید سیلوا، استرلینگ در موقعیتی تک به تک می توانست گل چهارم را به ثمر برساند؛ اما درخشش مک کارتی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

دقایقی بعد سیتی بهترین فرصت را برای زدن گل سوم داشت؛ اما این بار ضربه آگوئرو باز هم روی ارسال استرلینگ، به دیرک دروازه ساوتهمپتون برخورد کرد.

در ادامه، جریان بازی آرام شد و ساوتهمپتون علیرغم تلاش فراوان قادر به خلق موقعیت روی دروازه منچسترسیتی نبود تا شاگردان گواردیولا به لطف نیمه اول درخشان خود، با نتیجه 1-3 ساوتهمپتون را شکست دهند.