گزارش روز: پدیده و یحیی در تونل وحشت

گزارش روز: پدیده و یحیی در تونل وحشت

وبسایت رسمی فوتبالی - روزنامه هفت صبح در گزارشی به شرایط ویژه پدیده قبل از بازی فردا مقابل استقلال پرداخته است:

1- فردا و در بازی معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، استقلال در شرایطی میزبان پدیده است که یحیی گل‌محمدی و تیمش وارد یک تونل وحشت خطرناک شده‌اند. تونل وحشتی که از یکی، دو هفته قبل شروع شده و بعد از بازی با استقلال هم ادامه خواهد داشت. ماجرای این تونل چیست؟ الان خدمت‌تان عرض می‎کنیم.

2- پدیده بعد از باخت هفته اول به پرسپولیس، تمام بازی‌هایش تا هفته هفتم را با پیروزی پشت سر گذرانده بود، بعد از تساوی مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی دوباره به مسیر برد برگشت و تمام بازی‌هایش تا هفته چهاردهم را با پیروزی پشت سر گذاشت تا به صدرنشینی‌اش در لیگ ادامه دهد اما این تیم از دو بازی آخرش فقط یک امتیاز گرفته. شاگردان یحیی در مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم، با گل مهرداد محمدی به سپاهان باختند و هفته گذشته هم نتوانستند برنده بازی خانگی‎شان با ماشین‌سازی شوند تا صدر جدول را به سپاهان بدهند.

3- پدیده در شرایطی باید بازی معوقه‌اش با استقلال را برگزار کند که در صورت باخت به تیم شفر – که سه بازی آخرش را برده – به پرسپولیس این اجازه را می‌دهد تا با پیروزی مقابل پارس جنوبی جای این تیم را در رده دوم بگیرد. حتی تساوی مقابل استقلال هم نتیجه خوبی برای پدیده محسوب نمی‌شود چون اگر این اتفاق بیفتد و پرسپولیس بتواند با سه گل پارس جنوبی را شکست دهد، آن وقت تیم برانکو به رده دوم خواهد رسید.

4- از بدشانسی پدیده، آنها در اولین بازی‌شان در دور برگشت نیم فصل، باید در تهران به مصاف پرسپولیس بروند. تیمی که با پایان یافتن محرومیتش از نقل و انتقالات با چهره‌ای جدید و البته قوی‌تر وارد مسابقات خواهد شد. پدیده حتی اگر موفق شود استقلال را فردا شکست دهد، آن وقت یحیی باز هم این نگرانی را خواهد داشت که رتبه دوم جدول را به پرسپولیس بدهد چرا که اگر قرمزها بتوانند هم پارس جنوبی را ببرند هم پدیده را آن وقت جای تیم شایسته مشهدی را خواهند گرفت.

5- این وسط سپاهان هم با قرعه‌ای خوب می‌تواند قهرمانی‌اش در نیم فصل را قطعی کند و شاگردان امیر در آخرین بازی‌شان باید به مصاف استقلال خوزستانی بروند که شرایط خوبی ندارد. سپاهان در اولین بازی‌اش در دور برگشت هم با صنعت‌نفت روبه‌رو خواهد شد و روی کاغذ شانس زیادی برای پیروزی در این دو بازی و تداوم صدرنشینی‌اش دارد. این وسط اگر پدیده نتواند از دو بازی بعدی‌اش امتیازات کافی را بگیرد، حتی ممکن است به رده چهارم هم سقوط کند چرا که تراکتورسازی در صورت پیروزی در دو بازی بعدی‌اش منتظر امتیاز از دست دادن تیم‌های اول تا سوم است تا بتواند جای آنها را در جدول بگیرد. حالا باید منتظر ماند و دید که پدیده می‌تواند به سلامت از این تونل وحشت عبور کند یا اینکه دو بازی بعدی یحیی و تیمش، آنها را از کورس قهرمانی دور خواهد کرد.

1984