پدیده‌ای که کمتر دیده می‌شود؛ کجایی آقای اسدبیگی؟! (عکس)

پدیده‌ای که کمتر دیده می‌شود؛ کجایی آقای اسدبیگی؟! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سینا اسدبیگی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس را از دست داده و به نیمکت این تیم تبعید شده است!

به گزارش فوتبالی، سینا اسدبیگی که فصل گذشته از ذوب آهن به جمع قرمزهای پایتخت ملحق شد و به یک ثبات نسبی در ترکیب اصلی پرسپولیس رسید حالا از زمانی که اوسمار هدایت این تیم را برعهده گرفته است نتوانسته نظر او را جلب کند و در بازی‌های اخیر پرسپولیس نیمکت‌نشین بوده است.

اسدبیگی به جز بازی در برابر آلومینیوم که با شکست یک بر صفر قرمزها همراه شد بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته می‌شود و برای اندک دقایقی در زمین مسابقه فرصت بازی پیدا می‌کند.

این هافبک 26 ساله که به جز ذوب آهن سابقه بازی برای تیم‌های هوادار و پیکان را هم دارد در دوران حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس معمولا دقایق بیشتری در میدان حضور پیدا می‌کرد و حتی در فصل گذشته دو گل ارزشمند را برای تیمش به ثمر رساند. اما در این فصل و علی‌الخصوص طی هفته‌های اخیر به یک نیمکت‌نشین بدل شده است و امیدوار است با عملکرد قابل توجه در تمرینات دوباره اعتماد سرمربی برزیلی را جلب کند.

اسدبیگی در این فصل جمعا 13 بار در لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفته و مجموع دقایق حضور او در زمین 316 دقیقه بوده است.

9098