رقابت سه باشگاه انگلیسی برای خرید پدیده 21 ساله شاختار دونتسک

رقابت سه باشگاه انگلیسی برای خرید پدیده 21 ساله شاختار دونتسک

پایگاه خبری فوتبالی- سه باشگاه لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال در تابستان امسال برای خرید گئورگی سوداکوف، ستاره جوان شاختار دونتسک اقدام خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر انگلیس در این فصل شاهد یک رقابت تمام‌عیار برای کسب عنوان قهرمانی است. سه تیم قدرتمند و سرحال، یعنی منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول به این سادگی‌ها قصد تسلیم شدن ندارند و شانه به شانه همدیگر پیش می‌روند و تا هفته آخر برای کسب قهرمانی می‌جنگند.

حال به نظر می‌رسد این سه باشگاه در بازار نقل و انتقالات هم قصد دارند با همدیگر رقابت کنند و فوتبال‌دوستان در تابستان نیز شاهد این رقابت جذاب خواهند بود، اما این بار از نوع نقل و انتقالاتی.

به نقل گریم بیلی، منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال تمایل دارند تا در نقل و انتقالاتی تابستانی سال 2024 برای جذب گئورگی سوداکوف، هافبک ریزنقش و جوان شاختار دونتسک تلاش کنند. این ستاره اوکراینی تنها 21 سال سن دارد و می‌تواند بعد از میخاییلو مودریک، ستاره بعدی فوتبال اوکراین باشد که به لیگ برتر انگلیس منتقل می‌شود.

او سن و سال زیادی ندارد و باشگاه‌های انگلیسی فکر می‌کنند که سوداکوف قابلیت‌ها و توانایی‌های زیادی برای نمایش دارد و می‌تواند در سال‌های آتی پیشرفت زیادی کند.

پیش از این نیز یوونتوس و ناپولی در پی جذب این هافبک اوکراینی بودند، اما اگر باشگاه‌های انگلیسی بخواهند وارد رقابت برای خرید سوداکوف شوند، یوونتوس و ناپولی شانس زیادی برای امضای قرارداد با او نخواهند داشت.

گئورگی سوداکوف از سال 2020 در تیم شاختار دونتسک حضور دارد و در این فصل توانست به ترکیب اصلی تیم اوکراینی راه پیدا کند.

1428