مسی: در روزهای مصدومیت از بودن درکنار فرزندانم لذت بردم؛ عاشق شهر بارسلونا هستم

مسی: در روزهای مصدومیت از بودن درکنار فرزندانم لذت بردم؛ عاشق شهر بارسلونا هستم

سایت رسمی فوتبالی – لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا روز پنجشنبه در مراسمی تبلیغاتی شرکت کرد. بعد از حضور دراین مراسم، او پاسخگوی سوالات میهمانان این رویداد تبلیغاتی شد و بیشتر این سوالات درمورد زندگی شخصی مسی بود.

مسی در بخشی از این جلسه پرسش و پاسخ اعلام کرد که عاشق شهر بارسلوناست و در مورد مصدومیت اخیرش از ناحیه دست نیز به صحبت پرداخت. او با اشاره به مدت زمانی که از زمین فوتبال دور بود گفت:« در طول این مدت خیلی از زندگی لذت بردم. تجربه خوبی بود؛چون توانستم وقت بیشتری را با فرزندانم بگذرانم. چون من همیشه مشغول فوتبال هستم، تا به حال این فرصت برایم فراهم نشده بود که اینقدر پیش فرزندانم باشم و خیلی از بودن در کنارشان لذت بردم. »

او در بخش بعدی صحبتهایش دوباره در مورد فوتبال حرف زد و گفت:« تیمهای بزرگ تیمهایی هستند که به افتخارات مهمی می رسند. هرچقدر هم که مهارتهای فردی خوب و مهم باشند، اگر تیم خوبی نداشته باشی، کسب افتخارات مهم کار سختی خواهد بود.»

مسی در مورد زندگی در شهر بارسلونا گفت:« وقتی 13 ساله بودم به بارسلونا آمدم و در حقیقت بیشتر از اینکه در آرژانتین زندگی کرده باشم، ساکن بارسلونا بوده ام. این شهر را دوست دارم و زندگی دراینجا برایم جذاب است. هر سه پسرم در بارسلونا به دنیا آمده اند و احساس خوشبختی می کنم که درباشگاه کاتالان بازی می کنم و در شهر بارسلونا زندگی می کنیم. از کودکی فوتبال بازی می کنم و فوتبال عشق من است. از بچگی از فوتبال بازی کردن لذت می بردم والان هم همین حس را دارم.»

او همچنین راجع به مصاف بارسا مقابل آیندهوون هم به صحبت پرداخت و گفت:« ما در این بازی عملکرد خوبی نداشتیم. گاهی وقتها می توانی در بازی خوب باشی و گاهی هم نه؛ با این وجود به لطف خدا توانستیم به پیروزی برسیم. چون برد هدف اصلی ما در این بازی بود.»

مسی در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« طبیعی است که ما هم مثل همه انسانها، به خاطر برخی تصمیمات در زندگی روزمره و کار، لحظات سختی را پشت سرمی گذاریم. زندگی همین است. بعد از هر سختی باید از جایت بلند شوی و از کاری که می کنی لذت ببری.»

6363