صحبتهای عجیب مهاجم موناکو: امیدوارم اتلتیکو قهرمان چمپیونزلیگ شود

صحبتهای عجیب مهاجم موناکو: امیدوارم اتلتیکو قهرمان چمپیونزلیگ شود

سایت رسمی فوتبالی- در پایان دیدار موناکو مقابل اتلتیکومادرید، رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی موناکو در میکسد زون با خبرنگاران گفتگو کرد. او که در جریان این بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد و به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود، از هواداران اتلتیکومادرید که حسابی او را تشویق کردند، تشکر کرد.

فالکائو که سابقه به تن کردن پیراهن اتلتیکو را در کارنامه ورزشی اش دارد،  در واکنش به تشویق شدنش از سوی هواداران اتلتیکو گفت:« حسابی احساساتی شدم. این محبت و احترام، دوطرفه است و من همیشه اتلتیکو را در قلبم دارم. اینکه هواداران اتلتیکو هنوز مرا به یاد دارند و اینگونه به من ادای محبت می کنند، مرا غرق در احساسات کرد. به خاطر این موضوع واقعا خوشحالم.»

فالکائو در مورد ضربه پنالتی ای که دراین بازی از دست داد گفت:« خیلی حیف شد؛ چون این فرصت را داشتم تابرای تیمم به گل برسم و بتوانم روند بازی را تغییر دهم. تیم ما درنیمه دوم خیلی خوب کار کرد.» این مهاجم کلمبیایی درمورد شانس صعود اتلتیکو به دور بعد و رسیدن به جام قهرمانی گفت:« امیدوارم که این فرصت برای اتلتیکو فراهم شود که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را مال خود کند. امیدوارم که همینطور شود و آنها به حرکتشان دراین مسیر ادامه دهند وفرصت دیگری برای قهرمانی شان فراهم شود؛ چون بارها تا نزدیکی فتح این جام پیش رفته اند.»

موناکو در این بازی که پنجمین بازی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود مغلوب اتلتیکو شد تا با کسب یک امتیاز از این 5 بازی در قعر جدول گروهش قرار بگیرد.

6363