رسمی؛ تیم جدید رادامل فالکائو مشخص شد

رسمی؛ تیم جدید رادامل فالکائو مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی اسبق تیم های منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید که در حال حاضر سی و هشت سال سن دارد، به یک تیم در فوتبال کلمبیا پیوست.

به گزارش فوتبالی ، رادامل فالکائو با وجود این که خودش یک کلمبیایی است اما تا به حال در سطح اول فوتبال کلمبیا بازی نکرده بود و حالا برای اولین بار است که به یک باشگاه کلمبیایی پیوسته است. او به باشگاه میوناریوس پیوسته است و برای اولین بار قرار است حضور در لیگ کلمبیا را تجربه کند. برخی از رسانه ها گفته اند که مدت این قرارداد مشخص نیست اما به نظر می رسد که فالکائو یک قرارداد شش ماهه با باشگاه کلمبیایی میوناریوس بسته است.

رادامل فالکائو از سال 2021 در باشگاه رایو وایکانو در فوتبال اسپانیا حضور داشت اما حالا یعنی در سال 2024 قراردادش با باشگاه رایو وایکانو به پایان رسید و در نهایت او به عنوان یک بازیکن آزاد، رایو وایکانو را ترک کرد و راهی باشگاه میوناریوس شد.

فالکائو در فصلی که گذشت یعنی فصل 2023/24، برای تیم رایو وایکانو در مجموع 26 بازی انجام داد و در این بازی ها موفق شد چهار گل بزند و یک پاس گل بدهد.

فالکائو در اروپا علاوه بر اتلتیکو مادرید، منچستر یونایتد و رایو وایکانو، حضور در تیم های موناکو، گالاتاسرای، چلسی و پورتو را هم تجربه کرده است.

1471