کلیپ معنادار اکیپ: سه نامزد توپ طلا لو رفت؟

کلیپ معنادار اکیپ: سه نامزد توپ طلا لو رفت؟

سایت رسمی فوتبالی – حدود دو هفته تا مشخص شدن برنده توپ طلای 2018 باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، گمانه زنی ها در مورد این جایزه زیاد است. امباپه به عنوان ستاره نسل جدید فوتبال فرانسه در کنار مودریچ که همه جوایز فردی 2018 را درو کرده دو نامزد اصلی هستند و می خواهند پس از یک دهه این جایزه را از چنگ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در بیاورند.

جایزه توپ طلا قطعا مهمترین جایزه فردی فوتبال دنیاست و به همین خاطر است که برای فوتبالدوستان مهم است که بتوانند برنده آن را زودتر از مراسم حدس بزنند و کشف کنند.

حالا کلیپی که نشریه اکیپ، یکی از برگزارکنندگان مراسم در مورد مراسم دوازدهم آذر است، کلیپی برای معارفه مراسم توپ طلای 2018 آماده کرده است. این کلیپ یک نکته مهم دارد: در ابتدای کلیپ تصاویری از  رونالدو به عنوان برنده سال گذشته منتشر می شود و بعد از آن نوبت امباپه، واران و مودریچ است. نکته ای که باعث شده هواداران بگویند که واران و مودریچ از رئال در کنار امباپه سه نامزد نهایی این جایزه هستند.

بعد از پخش تصاویر این سه بازیکن نوبت پخش تصاویری از صلاح، رونالدو، مسی ، پوگبا، گریزمن، کانته و هازارد است و بعد از آن دوباره تصاویری از امباپه، واران و مودریچ پخش می شود.

نکته عجیب دیگر این است که بخش مربوط به گریزمن خیلی کم است. نکته ای که شاید ثابت کند که شانس بازیکن اتلتیکو برای بردن جایزه زیاد نیست.