ترکیب احتمالی فصل بعد رئال مادرید با حضور کیلیان امباپه

ترکیب احتمالی فصل بعد رئال مادرید با حضور کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی در حال حاضر باز است و تیم های اروپایی مختلف در آن فعالیت می کنند و بازیکنان مورد نظر خود را خریده و آن بازیکنانی را که نمی خواهند به فروش می رسانند، پیرامون رئال مادرید هم شایعات زیادی درباره چند بازیکن وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی راموس از رئال مادرید اکنون گفته می شود که رافائل واران هم در آستانه جدایی از جمع مادریدی ها و رفتن به منچستر یونایتد است تا بدین ترتیب پس از سال ها قبل خط دفاعی رئال مادرید به طور کامل متحول شود. البته باید دید که این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

اما شایعات اصلی و جذاب پیرامون یک بازیکن دیگر است که به عنوان یکی از ستارگان جهان فوتبال و یکی از بهترین بازیکنان آینده دنیای فوتبال شناخته می شود؛ کیلیان امباپه، وینگر و مهاجم فرانسوی حال حاضر باشگاه پاریسن ژرمن.

هواداران رئال مادرید علاقه زیادی به آمدن امباپه به تیم‌شان دارند چرا که حس می کنند او کسی است که می تواند مشکلات خط حمله رئال را که پس از رفتن رونالدو در این در این سه سال اخیر ایجاد شده است را حل کند.

اکنون اگر امباپه در این تابستان به رئال مادرید بپیوندد، ترکیب رئال مادرید بدین شکل در می آید و به طور مثال می توانیم شاهد مثلث امباپه، هازارد و بنزما در خط حمله رئال مادرید باشیم.

در خط دفاع هم پس از جدایی راموس و جدایی احتمالی رافائل واران، می توانیم شاهد زوج ادر میلیتائو - داوید آلابا باشیم.


1470