امباپه یا پوگبا؛ اهداف یوونتوس برای جذب ستاره بعدی

امباپه یا پوگبا؛ اهداف یوونتوس برای جذب ستاره بعدی

سایت رسمی فوتبالی - نشریه توتو اسپرت ادعا کرده که یوونتوس تلاش می کند کیلیان امباپه یا پل پوگبا را به عنوان ستاره بعدی تیمش به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، یوونتوس رکورد نقل و انتقالاتی خود را برای خرید کریستیانو رونالدو شکست تا این بازیکن با مبلغ 100 میلیون یورو و حقوق 30 میلیون یورو در هر فصل به ایتالیا برود. گفته می شود که مخالفت با این استراتژی پشت پرده جدایی مدیر این تیم، ماروتا، است که پیش از این ثابت کرده بود در بازار خرید بازیکنان بزرگ بسیار صرفه جو است. مدیرعامل یوونتوس، آندره آ آنیلی، پیش از این گفته بود که قصد دارد فوق ستاره جوان دیگری را به این تیم اضافه کند و امروز توتو اسپرت خبر داده که این ستاره احتمالا امباپه یا پوگبا خواهد بود. 

یووه فعلا شانسی برای جذب کیلیان امباپه ندارد اما امیدوار است که او بخواهد در پایان مهلت قرارداد خود با پاری سن ژرمن در سال 2022 از لیگ فرانسه جدا شود و به کشورهای دیگر برود. این بازیکن جانشینی بسیار عالی برای کریستیانو رونالدوست و به عنوان خرید یک ستاره نیز شرایط لازم را دارد. گزینه دیگر این تیم پل پوگباست که با توجه به عدم رضایتش از شرایط منچستریونایتد به نظر در دسترس تر است. بارسلونا نیز به جذب این بازیکن علاقمند است اما ستاره فرانسوی بهترین دوران فوتبال خود را در یوونتوس پشت سر گذاشته و علاقه اش برای بازگشت به این تیم بیشتر به نظر می رسد.