پوگبا: کیلیان امباپه و مارکوس رشفورد آینده فوتبال هستند

پوگبا: کیلیان امباپه و مارکوس رشفورد آینده فوتبال هستند

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد به تمجید از مارکوس رشفورد و کیلیان امباپه، دو بازیکن جوان و با استعداد پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد هم تیمی پل پوگبا، با کمک به کودکان در دوران پاندمی، به یکی از نمادهای باشگاه منچستریونایتد در سن بیست و سه سالگی تبدیل شد. کیلیان امباپه نیز موفق شده به همراه فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 شود و از حالا به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا مطرح شده است. 

به نقل از سایت گل، پوگبا در خصوص این دو نفر گفت: "آن‌ها دو تا از پدیده‌های بزرگ حال حاضر فوتبال هستند. آن‌ها بسیار با استعدادند. با این که خیلی جوان هستند، اما به چیزهای زیادی دست یافته‌اند. فکر می‌کنم که آن‌ها آینده فوتبال باشند."

او همچنین در مورد این که بین مسی و رونالدو، کدام یک را انتخاب خواهد کرد نیز گفت: "سوال خوب، اما زیرکانه‌ای است. زیرا هیچ بهترینی برای من وجود ندارد. آن‌ها دو بازیکن با استایل و سبک بازی متفاوت هستند. مسی و رونالدو دو بازیکنی هستند که از تماشای بازی‌شان لذت می‌بریم. هر انسانی نظر خودش را در مورد آن‌ها خواهد داشت. اما من فقط می‌گویم که مسی و رونالدو دو اسطوره هستند و کسی از دیگری برتر نیست. آن‌ها باعث زیباتر شدن فوتبال شدند."

44168