یواخیم لوو: سانه آینده روشنی دارد

یواخیم لوو: سانه آینده روشنی دارد

سایت رسمی فوتبالی - یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، از بازیکن این تیم، لروی سانه، برای واکنشش به حذف از فهرست آلمان برای حضور در جام جهانی تقدیر کرد. 

به گزارش فوتبالی، سانه در کمال ناباوری با وجود درخشش در فصل 18 - 2017 در ورزشگاه اتحاد از فهرست آلمان برای حضور در جام جهانی خط خورد. این بازیکن 22 ساله فصل گذشته برای منچسترسیتی 14 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل نیز ارسال کرد تا نقش موثری در قهرمانی تیم پپ گواردیولا در لیگ برتر و جام اتحادیه داشته باشد. تصمیم لوو پس از عملکرد ناامید کننده تیم ملی آلمان و حذف از مرحله گروهی که پس از سال 1938 بی سابقه بود، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. سانه برای بازی برابر فرانسه در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا بار دیگر به اردوی تیم ملی آلمان فراخوانده شد. 

لوو در مراسم بهترین های فیفا از صحبت درباره حذف سانه از فهرست جام جهانی سر باز زد اما از رفتار این بازیکن پس از اتفاق تقدیر کرد. لوو گفت: " یکی از دلایل تغییر این تصمیم همین بود اما البته که ما می دانیم سانه آینده روشنی در پیش دارد. او سرعتی بی نظیر دارد اما هنوز به عنوان یک بازیکن جای رشد دارد. او با انگیزه زیادی بازگشت و امیدوارم که در ماه آینده و سال آینده عملکرد خوبی برای آلمان داشته باشد. "

لوو درباره آینده کاری خود نیز گفت که می داند ممکن است روزی در لیگ برتر مربیگری کند. این مربی 58 ساله در ماه می قرارداد خود با تیم ملی آلمان را به مدت 4 سال دیگر تمدید کرده بود و بعد از عدم موفقیت این تیم در جام جهانی نیز به کار خود ادامه داد. با این حال لوو تایید کرد که شاید تا پایان مدت قرارداد در آلمان نماند و پس از یورو 2020 تصمیم دیگری برای آینده اش بگیرد. او اظهار داشت: " لیگ برتر همیشه جذاب است. لیگی که بسیار خوب است. اما باید ببینیم چه پیش می آید. نمی توانم در این لحظه بگویم که در دو سال آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. باید ببینیم شرایط در این دو سال چطور پیش می رود. "