بازگشت لروی سانه به تیم ملی آلمان

بازگشت لروی سانه به تیم ملی آلمان

سایت رسمی فوتبالی - یواخیم لوو وینگر منچستر سیتی را از تیمش در جام جهانی خط زد، جایی که در آن قهرمان جام 2014 در مرحله گروهی از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 22 ساله دوباره برای بازی آلمان مقابل فرانسه در چارچوب لیگ ملت های یوفا در 6 ام سپتامبر، و مسابقه دوستانه شان مقابل پرو در 9 ام سپتامبر، در اردوی تیم ملی آلمان حاضر خواهد بود.

مربی آلمان، یواخیم لوو، در کنفرانس خبریش اعلام کرد: "من با لروی در آن روز (اعلام لیست بازیکنان جام جهانی) صحبت کردم. من به او گفتم که آینده تیم ملی باید بعد از جام جهانی آغاز به کار کند، و اینکه ما از توانایی های او آگاه هستیم. ما می خواستیم بعد از جام جهانی، نگاه عمیقی به سبک بازی او بیاندازیم."

سامی خدیرا هافبک باشگاه یوونتوس در لیست 23 نفره جایی نداشت، ولی لوو می گوید که دوران بازی این بازیکن 31 ساله در تیم ملی به پایان نرسیده است.

لوو افزود: "من صبحت طولانی تری با وی داشتم. او به من گفت که از تیم ملی بازنشسته نخواهد شد. او همواره به بازی برای تیم ملی آلمان افتخار می کند. من به او گفتم که اکنون می خواهم برای بازیکنان جدید در تیم ملی جا باز کنم."

کای هاورتس بازیکن بایر لورکوزن، نیکو شولز بازیکن هافنهایم و تیلو کرر بازیکن پاری سن ژرمن همگی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده اند.

هاورتس کاپیتان فعلی تیم ملی زیر 19 سال آلمان است، در حالی که تیلو کرر اخیرا در ماه آگوست باشگاه دوران کودکیش شالکه را با مبلغ 33 میلیون یورویی به مقصد قهرمان فرانسه ترک کرد.