مکس آلگری: حضور رونالدو ما را مدعی اصلی قهرمانی در اروپا نمی کند

مکس آلگری: حضور رونالدو ما را مدعی اصلی قهرمانی در اروپا نمی کند

سایت رسمی فوتبالی - مگس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که حضور رونالدو باعث نمی شود که یوونتوس به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، بسیاری معتقد هستند که حضور رونالدو در یوونتوس به این تیم کمک می کند تا برای اولین بار پس از سال 1996 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند. هرچند این تیم در فاصله این سال ها 5 بار به فینال صعود کرده اما موفق به بالا بردن جام نشده است. آخرین حضور یوونتوس در فینال به سال 2017 بر می گردد که رونالدو با گلزنی در برابر این تیم اجازه قهرمانی را به آنها نداد. رونالدو فصل گذشته نیز با گلزنی های خود در هر دو دیدار رفت و برگشت به رویای اروپایی یوونتوس پایان داد.

یوونتوسی ها امشب در اولین گام خود در لیگ قهرمانان به مصاف والنسیا خواهند رفت. آلگری تایید می کند که جذب رونالدو شانس یووه را بیشتر کرده اما معتقد است که تیمش همچنان مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت ها نیست. آلگری می گوید: " هدف ما حضور در بین 4 تیم برتر است. ما مدعی اصلی نیستم اما یکی از 4 یا 5 تیمی هستیم که می توانند قهرمان شوند. هرچند این رقابت ها می تواند عجیب باشد. یک نمایش خوب اعتماد به نفس ما را بالا می برد. ما با رونالدو پیشرفت کردیم اما نباید فراموش کنیم که یووه دو بار در فصل های گذشته در فینال حضور داشته است. حضور او شانس ما را بالا می برد اما به این معنا نیست که ما قطعا قهرمان این رقابت ها می شویم. یک پیروزی در دیدار امشب شرایط را آسان تر می کند. "

رونالدو در زمان حضور خود در رئال مادرید 15 بار برابر والنسیا گلزنی کرد و 16 پاس گل نیز ارسال کرد.