حمایت آلگری از کریستیانو رونالدو

حمایت آلگری از کریستیانو رونالدو

سایت رسمی فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، رونالدو را به خاطر تلاش زیادش و به ثمر رساندن گلی زیبا در پیروزی 2 - 0 این تیم برابر اودینزه تحسین کرد. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان سری آ در دهمین بازی پیاپی خود در تمامی رقابت ها نیز به لطف گلزنی کریستیانو رونالدو و رودریگو بنتانکور پیروز شد. این اولین بازی رونالدو در میدان پس از تکذیب قاطعانه اتهام تجاوزی که در سال 2009 انجام شده و به تازگی مطرح شده، بود. آلگری می گوید که رونالدو که 4 گل در 8 بازی خود در سری آ به ثمر رسانده در شرایط خوبی قرار دارد. او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: " من تنها می توانم درباره آنچه می بین صحبت کنم. من فرد درستی برای صحبت درباره سایر شرایط این بازیکن نیستم. رونالدو بازی بی نظیری انجام داد و با آرامش کار کرد. او گل بسیار زیبایی به ثمر رساند. من نمی دانم رونالدو بیرون از زمین چطور زندگی می کند. من هم خانه ای او نیستم! او از نظر من عالی است. سخت تمرین می کند و گل های زیادی به ثمر می رساند. "

این پیروزی، هشتمین پیروزی یوونتوس در هشت بازی سری آ بوده و حالا آنها با 9 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی و کارلو آنچلوتی که در رده دوم قرار دارند، صدرنشین جدول رده بندی رقابت های ایتالیا هستند. ناپولی امروز برابر ساسولو قرار می گیرد تا این فاصله را کمتر کند. 

1070