آیا همسر سابق مارک آنتونی، نامزد جدید خامس رودریگس است؟

آیا همسر سابق مارک آنتونی، نامزد جدید خامس رودریگس است؟

سایت رسمی فوتبالی- مدتی بعد از جدایی خامس رودریگس از همسر کلمبیایی اش، شایعات زیادی در مورد زندگی شخصی برترین گلزن جام جهانی 2014 به گوش می رسد. حالا رسانه های ورزشی در گزارش های خود به این نکته اشاره کرده اند که ممکن است خامس رودریگس عشق جدید خود را پیدا کرده باشد.

ساعاتی پیش تصویری از خامس رودریگس در کنار شانون د لیما، همسر سابق مارک آنتونی خواننده سرشناس دنیای موسیقی در رسانه های ورزشی منتشر شده که گویا این فوتبالیست کلمبیایی با خانم لیما در رستورانی مشغول صرف شام هستند.

تا به این لحظه نه خامس رودریگس بازیکن کلمبیایی بایرن مونیخ و نه خانم لیمای ونزوئلایی آشنایی شان را تائید یا تکذیب نکرده اند و تنها گذر زمان مشخص خواهد کرد که آیا خانم لیما عشق جدید خامس رودریگس است یا خیر و یا اینکه این گزارشها، شایعاتی بیش نیستند. اما سرنخی که در این قضیه وجود دارد این است که مدتی است این دو نفر، پست های یکدیگر در اینستاگرام را لایک می کنند.

خامس رودریگس چندی پیش ازهمسرش دانیلا اوسپینا جدا شد. دانیلا اوسپینا یکی از والیبالیست های معروف کشور کلمبیا و خواهر داوید اوسپینا دروازه بان تیم ملی کلمبیا و دروازه بان سابق آرسنال است. خامس و خانم اوسپینا دختری5 ساله  به نام سالومه نیز دارند. در هنگام جدایی خامس و همسرش از یکدیگر شایعاتی مبنی بر خیانت ستاره کلمبیایی به همسرش به گوش می رسید؛ ولی خانم دانیلا اوسپینا در شبکه های اجتماعی ازهوادارانش خواست تا وارد حریم خصوصی خانواده شان نشده و به تصمیم آنها احترام بگذارند و در نهایت احترام و صمیمیت از همسرش جدا شد. پس از آن هم سالومه با مادرش زندگی می کند و گهگداری برای دیدن پدرش، روانه آلمان می شود.