خدیرا قرارداد خود با یوونتوس را تا 2021 تمدید کرد

خدیرا قرارداد خود با یوونتوس را تا 2021 تمدید کرد

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه یوونتوس اعلام کرد که قرارداد خود با هافبک این تیم، سامی خدیرا، را تا سال 2021 تمدید کرده است. 

به گزارش فوتبالی، سایت رسمی باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه ای تائید کرد که قرارداد جدید خدیرا تا سه سال دیگر مهلت دارد. بازیکن تیم ملی آلمان سه سال قبل به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و در 113 بازی 20 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. او همچنین پس از پیوستن به یوونتوس 3 قهرمانی سری آ و 3 قهرمانی کوپا ایتالیا را در کارنامه دارد و موفق شده به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز برسد. 

خدیرا قرارداد خود را تا سال 2021 تمدید کرد

در بیانیه باشگاه یوونتوس آمده: " خدیرا از زمان حضور خود در یوونتوس در سال 2015 یکی از اعضای اصلی خط میانی یوونتوس بوده و همیشه از کلاس بالای تکنیکی، کاریزما و تجربه خود در تیم استفاده کرده است. خدیرا هر فصل پیشرفت کرده و این موضوع را با گلزنی های بیشتر اثبات کرده است. این اتفاقی نیست خدیرا بیشتری دقایق حضور در میدان را در خط هافبک یوونتوس به خود اختصاص داده است ( 8882 دقیقه در تمامی رقابت ها ). رکورد گلزنی او در فصل 18 - 2017 بهترین رکورد گلزنی هافبک های یوونتوس در سری آ بود که پیش از در اختیار یک آلمانی دیگر، آندراس مولر، قرار داشت که در فصل 94 - 1993 برای یوونتوس بازی می کرد. "

سامی خدیرا نیز در توییتر شخصی خود با اشاره به تمدید قرارداد خود با باشگاه یوونتوس نوشت: " به تازگی قراردادم با یوونتوس را تا سال 2021 تمدید کردم. از روز اول احساس خاصی داشتم و خیلی زود اینجا برایم شبیه خانه شد. از این که جزئی از تاریخ بزرگ این باشگاه و خانواده یوونتوس هستم به خودم افتخار می کنم. بیاید به تاریخ سازی های سیاه و سفید ادامه دهیم! "