مشکل قلبی نام هافبک یوونتوس را از لیگ قهرمانان خط زد

مشکل قلبی نام هافبک یوونتوس را از لیگ قهرمانان خط زد

سایت رسمی فوتبالی - سامی خدیرا، هافبک یوونتوس، به دلیل تپش قلب غیرمعمولی که در آزمایشات پزشکی داشت از سفر به اسپانیا برای دیدار برابر اتلتیکو مادرید خط خورد. 

به گزارش فوتبالی، مکس آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی خود تایید کرد که پائولو دیبالا روز چهارشنبه در ترکیب ثابت قرار دارد اما هیچ جزییاتی را درباره خدیرا منتشر نکرد. او تنها اعلام کرد که باشگاه بیانیه ای درباره شرایط این بازیکن منتشر خواهد کرد و تنها فاش کرد که این هافبک برای ادامه آزمایشات خود در ایتالیا خواهدد ماند. پیش از این کنفرانس خبری، باشگاه بیانیه ای را روی سایت خود منتشر کرد و در آن اعلام کرد که در آزمایشات خدیرا آریتمی مشخص شده است. در این بیانیه آمده: " سامی خدیرا برای انجام آزمایشات پزشکی در تورین مانده است. در این مدت باید مطالعات الکتروفیزیولوژیک روی او صورت گرفته و درمان های نهایی برای این بیماری که در آزمایشات امروز تشخیص داده شده، صورت بگیرد. "

خدیرا روز دوشنبه و سه شنبه مانند همیشه تمرین کرد. بازیکن سابق رئال مادرید عکسی از تمرین روز سه شنبه در توییتر خود نیز منتشر کرده بود. این بازیکن 31 ساله در این فصل 15 بای برای یوونتوس انجام داده و در دو بازی آخر آنها برابر ساسولو و فروزینونه نیز حضور داشته است. 

1070