ایران، یکی از 18 تیمی که بعد از جام جهانی مربی‌اش را عوض نکرده

ایران، یکی از 18 تیمی که بعد از جام جهانی مربی‌اش را عوض نکرده

سایت رسمی فوتبالی - از میان 32 تیم حاضر در جام جهانی،  14 تا در پایان مسابقات تصمیم به تغییر کادر فنی گرفتند و تیم ملی ایران یکی از 18 تیمی است که سرمربی خود را تغییر نداده است.

به گزارش فوتبالی، 56 درصد از تیم های حاضر در جام جهانی مربی خود را تغییر نداده اند که ایران نیز یکی از آنهاست. دیدیه دشان (فرانسه)، روبرتو مارتینز (بلژیک)، گرت ساوتگیت (انگلیس)، زلاتکو دالیچ (کرواسی)، یواخیم لوو (آلمان)، استانیسلاو چرچسف (روسیه)، یان اندرسون (سوئد)، تیته (برزیلَ)، فرناندو سانتوس (پرتغال)، ولادیمیر پتکوویچ (سوئیس)، آلیو سیسه (سنگال)، هروه رنار (مراکش)، ملادن کرشتاییچ (صربستان)، ریکاردو گارکا (پرو)، خوان آنتونیو پیتزی (عربستان)، آگه هاریده (دانمارک)، گرنوت روهر (نیجریه) در کنار کارلوس  کی روش از ایران مربیانی هستند که در پایان جام جهانی صندلی هایشان را حفظ کرده اند و از تیم کنار نرفته اند.

این در حالیست که 14 تیم دیگر یعنی 44 درصد مربیان خود را تغییر داده اند. از میان آسیایی ها فقط ایران و عربستان نیمکت خود را برای بازیهای جام ملت ها تغییر نداده اند و ژاپن، کره جنوبی و استرالیا با کادر فنی متفاوتی در مسابقات امارات حضور خواهند یافت.