زلاتان : گواردیولا با من مشکل داشت نه من با او

زلاتان : گواردیولا با من مشکل داشت نه من با او

سایت رسمی فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ به ESPN گفت که هرگز با هیچ یک از مربیانش از جمله پپ گواردیولا مشکلی نداشته و اگر مشکلی بوده از طرف مقابل بوده است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان پس از یک فصل کار با گواردیولا از بارسلونا جدا شد و در زندگینامه خود نوشته: " وقتی من را می‌خرید یک فراری خریده‌اید. وقتی یک فراری دارید باید از سوخت درجه یک و از شتاب دهنده استفاده کنید. گواردیولا از دیزل استفاده می‌کرد و می‌خواست در اطراف شهر بچرخد. اگر او چنین چیزی می‌خواست باید از اول یک فیات می‌خرید. "

ابراهیموویچ در پاسخ به هر حسرتی در دوران بازی خود گفت: " فکر می‌کنم هر اتفاقی که باید افتاد. از هیچکدام از کارهایم در باشگاه‌هایی که بازی کردم، پشیمان نیستم. لحظات سختی نیز داشتم که همه چنین تجربه‌ای داشتند. ما نمی‌توانیم هر روز ابر قهرمان باشیم. اما داشتن لحظات سخت خوب است. شما از این اتفاقات درس می‌گیرید و قوی‌تر می‌شوید. همه جا همه چیز کامل نیست. "

زلاتان و گواردیولا

به عنوان مثال این مهاجم درباره فصل ضعیفش در یوونتوس اضافه کرد: " نیم فصل دوم در بارسلونا بسیار برای من چالش برانگیز بود. چون در شرایطی قرار داشتم که مربی ( گواردیولا ) با من صحبت نمی‌کرد و این اتفاق جدیدی برای من بود. من کسی نیستم که اگر مشکلی نداشته باشم بدرفتاری کنم. این اتفاق برای کسی رخ می‌دهد که مشکلی داشته باشد. او می‌توانست صحبت کنم و مثل مرد با هم حرف بزنیم. "

گوردیولا و ابراهیموویچ در سال‌های اخیر به صورت آشکار با هم مشکل داشتند اما مهاجم سوئدی تاکید می‌کند که هرگز با هیچ یک از مربیانش مشکلی نداشته است.او در این باره گفت: " من مشکلی با گواردیولا نداشتم بنابراین این من را آزار نمی‌دهد. این برای طرف دیگر آزاردهنده است چون من مشکلی ندارم. چون من در کنفرانس خبری هم گفته بودم که اگر کسی با من مخالف است، من را نمی‌خواهد یا دوستم ندارد می‌گوید که من عجیب هستم، رفتارم خوب نیست، متفاوت و بد حرف می‌زنم. ما قرارداد را فسخ می‌کنیم و من جدا می‌شوم. من این‌جا نیستم که مشکلی داشته باشم و جایی مشکلی ندارم. وقتی در بارسلونا بودم این مشکل را با گفتن این که مشکلی ندارم حل می‌کردم. من می‌توانم این مشکل را با جدایی حل کنم. من از آن آدم‌هایی نیستم که اینجا بمانم و باعث ایجاد مشکل شوم. "

ابراهیموویچ اضافه کرد که با مربیان بزرگ و سختگیری مانند فابیو کاپلو و خوزه مورینیو کار کرده و هرگز مشکلی با آنها نداشته بنابراین به عنوان دردسرساز معروف نیست.این بازیکن اظهار داشت: " در رسانه‌ها این طور مطرح شده که مربیان با من و شخصیتم مشکل داشته‌اند. این درست نیست. من با هیچ مربی‌ای مشکل نداشتم. اگر کسی مشکل داشت مربی بود که من از آن اطلاع نداشتم... من با سرسخت‌ترین مربیان کار کرده‌ام. من زیر دست فابیو کاپلو بوده‌ام که به احترام و نظم و دیسیپلین معروف است. من هیچ مشکلی نداشتم چون اگر داشتم حل می‌کردم. من شاگرد مورینیو بودم. مورینیو به دیسیپلین و سخت‌گیری خود معروف است. او هیچ چیزی را نمی‌پذیرد. و من حتی یک مشکل نداشتم. بنابراین کسی که مشکل داشته حل نکرده است اما من نمی‌توانم مشکل دیگران را حل کنم چون نمی‌دانم مشکل بقیه چیست. "