چرا مهاجم اتلتیکو مدال جام جهانی را نخواست؟

چرا مهاجم اتلتیکو مدال جام جهانی را نخواست؟

سایت رسمی فوتبالی - مهاجم جدید اتلتیکو مادرید، نیکولا کالینیچ، مدعی شد که مدال نایب قهرمانی جام جهانی را نپذیرفته چون حس نمی کرده که نقشی در صعود شگفت انگیز کرواسی به فینال داشته باشد. 

کالینیچ که در آن زمان هنوز بازیکن میلان بود، بعد از این که حاضر نشد به عنوان بازیکن تعویضی در اولین دیدار گروهی کرواسی برابر نیجریه به میدان برود، توسط زلاتکو دالیچ به کرواسی بازگردانده شد و این اتفاق بدین معنا بود که او سایر بازی ها تا فینال را از دست داد. 

کالینیچ گفت: " هر اتفاقی بود در جام جهانی افتاد. سرمربی روی من حساب نمی کرد و من این را پذیرفتم. من این مدال را نمی خواستم چون نقشی در این رقابت ها و موفقیت تیم نداشتم. حالا می توانیم از آن بگذریم. "

مهاجم سابق بلک برن که در 42 بازی ملی 15 گل به ثمر رسانده گفت که می داند رقابت سختی برای کسب فرصت بازی در باشگاه جدید با وجود گزینه هایی چون دیه گو کاستا و آنتوان گریزمان دارد. 

او اضافه کرد: " ما درباره دو نفر از بهترین مهاجمان اروپا صحبت می کنیم. من احترام زیادی برای آنها قائل هستم. من باید مبارزه کنم و تلاش کنم که فرصت حضور در زمین را به دست بیاورم. بازی های زیادی در طول فصل وجود دارد و امیدوارم بتوانم نقش خودم را ایفا کنم. می دانم که همه اینجا به سختی تلاش می کنند اما من از این نمی ترسم. من اینجا هست تا موفقیت های بزرگی به دست بیاورم. "

کالینیچ پس از اولین حضور خود در شکست 1 – 0 برابر اینترمیلان در چارچوب بازی های اینترنشنال چمپیونز کاپ، ممکن است بازی سوپرکاپ اروپا که روز چهارشنبه در برابر رئال مادرید برگزار می شود را از روی نیمکت دنبال کند. 

او اظهار داشت: " من احساس بسیار خوبی در این ورزشگاه دارم. من هنوز باید با شرایط سازگار شوم و این تازه شروع کار است. بازی روز چهارشنبه سخت است اما امیدوارم پیروز باشیم. "