سرمربی اسبق رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید، جدیدترین قربانی کرونا

سرمربی اسبق رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید، جدیدترین قربانی کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - رادومیر انتیچ سرمربی اسبق رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، این مربی صربستانی که متولد سال 1948 در شهر زیتیسته بود، در سن 71 سالگی جان خود را از دست داد. آنتیچ در ابتدا فوتبالیست بود و در 17 سال دوران فوتبال خود برای تیم هایی نظیر پارتیزان بلگراد، فنرباغچع، ساراگوسا و لوتون بازی کرد هر چند که او بیشتر به دوران مربیگری خود شناخته می شود.

آنتیچ که سابقه هدایت رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید را دارد در تیم های دیگری نظیر ساراگوسا و سلتا نیز در فوتبال اسپانیا فعالیت کرده است. او در لیگ چین نیز هدایت شاندونگ لنونگ و ژونگی را به عهده داشته است. آنتیچ به عنوان بازیکن با پارتیزان قهرمان لیگ یوگسلاوی شد و با فنرباغچه لیگ ترکیه را برد. او به عنوان مربی نیز دو بار با پارتیزان قهرمان لیگ یوگسلاوی شد.

در فوتبال اسپانیا نیز آنتیچ در فصل 96-95 موفقیت تاریخی با اتلتیکو کسب کرد و هر دو جام لالیگا و جام حذفی را به صورت همزمان کسب کرد. او پنج سال هدایت اتلتیکو را به عهده داشت که در 189 بازی سرمربیگری این تیم را به عهده داشت.