اتلتیکو؛ شکار مورد علاقه رئال در اروپا

اتلتیکو؛ شکار مورد علاقه رئال در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب در شهر تالین، رئال مادرید و اتلتیکو برگزارکننده سوپرکاپ اروپا خواهند بود. رئال قهرمان چمپیونزلیگ و اتلتیکو نیز قهرمان لیگ اروپاست.

در تاریخ رقابت های اروپایی دو تیم شهر مادرید، هرگز اتلتیکو موفق به حذف رئال نشده است و برعکس این کهکشانی ها بوده اند که همیشه برابر رقیب همشهری موفق ظاهر شده اند.

سال 2014 دو تیم در فینال لیگ قهرمانان لیسبون به مصاف هم رفتند که رئال 4-1 پیروز شد و به لادسیمای خود رسید. سال 2015 دو تیم در یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند. بازی رفت در زمین اتلتیکو بدون گل مساوی شد ولی در بازی برگشت رئال با تک گل چیچاریتو پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

سال 2016 دو تیم شهر مادرید یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان رسیدند و بازهم رئال بود که پیروز شد و این بار در ضربات پنالتی.

سال 2017 رئال و اتلتیکو در نیمه نهایی به یکدیگر برخورد کردند. بازی رفت در برنابئو به لطف هت تریک رونالدو با برتری 3-0 رئال خاتمه یافت و در بازی برگشت هرچند اتلتیکو 2-1 پیروز شد اما نتوانست مانع راهیابی رئال به فینال شود.

اکنون دو تیم برای اولین بار در سوپرکاپ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. اتلتیکو به دنبال طلسم شکنی است و رئال در پی شکار دوباره طعمه مورد علاقه خود.