مورینیو: رونالدو بزرگتر از رئال مادرید نیست

مورینیو: رونالدو بزرگتر از رئال مادرید نیست

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از 9 سال حضور در رئال مادرید، با 110 میلیون یورو از جمع سپیدپوشان جدا شد و به یوونتوس پیوست. او در این مدت توانست به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شود و افتخارات بسیاری با این تیم کسب کرد. با این حال، مورینیو معتقد است که رئال وابسته به یک بازیکن نیست و همواره تیم از بازیکن بزرگتر است.


او گفت:" البته که رئال بازیکنان خیلی خوبی دارد. این تیم (در تقابل با یونایتد که رئال 2-1 شکست خورد) رئال مادرید نبود، این نتیجه برای آنها اهمیتی ندارد، آنها زمان بیشتری دارند تا برای رقابت های فصل آماده شوند زیرا لالیگا بهتر از لیگ برتر متوجه می‌شود که بازیکنان و تیم‌ها نیاز دارند دیرتر لیگ را شروع کنند. مربی ها، بازیکنان و باشگاه‌های آنها بهتر از ما آماده می‌شوند.


همه رونالدو را می‌شناسند ولی همه رئال مادرید را هم می‌شناسند بنابراین اینکه شما همواره جای خالی بازیکنی ملث رونالدو را در تیمتان حس می‌کنید واقعیت است ولی رئال مادرید بزرگتر از هر بازیکنی است که در آن حضور داشته است. برای خولن بهترین ها را آرزو دارم. 21 یا 22 سال است که او را می‌شناسم. انسان خوبی است و همینطور مربی خوب. برایش بهترین ها را آرزو دارم."