وین رونی در لیگ آمریکا با برد آغاز کرد

وین رونی در لیگ آمریکا با برد آغاز کرد

سایت رسمی فوتبالی - وین رونی، مهاجم سابق منچستریونایتد و اورتون، بعد از کسب اولین پیروزی با دی سی یونایتد در روز شنبه می گوید که می خواهد با دی سی برنده باشد.

به گزارش فوتبالی، رونی در دو گل دی سی یونایتد در پیروزی 3 – 1 آنها برابر ونکوور وایت کپز تاثیر داشت اما خودش نتوانست در این دیدار گلزنی کند. 

کاپیتان سابق انگلیس بعد از این پیروزی گفت که آنجاست تا به پیروزی ادامه دهد و از شهر برای خوشامدگویی که از او در آستانه ورود به باشگاه داشتند، تشکر کرد.

او گفت: " شاید هم تیمی های من این طور به من نگاه کنند که تجربه بازی در منچستریونایتد، اورتون و تیم ملی انگلیس را داشته ام و آنها هنوز به چنین سطحی نرسیده اند اما من در حال حاضر بازیکن دی سی یونایتد هستم و می خواهم پیروز باشم. پیروزی خوبی به دست آوردیم. فکر می کنم که فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. شب بزرگی برای باشگاه در افتتاحیه ورزشگاه بود و پیروزی ما در این دیدار بسیار مهم بود. هماهنگ شدن با اینجا آسان است. من از آن لذت می برم. فضا فوق العاده است. مردم این شهر به من این آزادی را می دهند که خودم باشم و همیشه در همه جا اینطور نیست. وقتی می دانم که آنجا هستند تا من را در زمین ببینند اشتیاقم برای ورود به زمین بیشتر می شود. آنها عالی هستند. امیدوارم بتوانیم پیروزی های بیشتری برایشان به ارمغان بیاوریم. "

سرمربی دی سی یونایتد، بن اولسن، از مهاجم جدید خود که در نیم ساعت به هواداران نشان داد چه توانایی هایی دارد، بسیار تقدیر کرد. اولسن گفت: " ما در نیمه دوم بسیار سریع بودیم خصوصا وقتی وین رونی وارد زمین شد. او بی نظیر و با کیفیت است و پاس های خوبی ارسال کرد که به گل منجر شد. او در محوطه جریمه به خوبی با توپ کار می کند. این چیزی است که ما از او انتظار داشتیم. او بازیکنان اطراف خود را بهتر می کند. ما هنوز تیم جوانی هستیم. ذهنیتی که او با آن به این بازیکنان جوانان می کند بسیار با ارزش است. من می خواهم یاد بگیرم و خودم را بهتر کنم. من از یادگیری و بهتر شدن استقبال می کنم. از ایده های جدیدی که از نظر او می تواند به سود باشگاه باشد نیز استقبال می کنم. "