علاقه وین رونی به حرفه مربیگری

علاقه وین رونی به حرفه مربیگری

سایت رسمی فوتبالی - وین رونی مدعی شد که مشتاق است مانند استیون جرارد و فرانک لمپارد پس از پایان دوران بازی خود به حرفه مربیگری روی بیاورد.

به گزارش فوتبالی، بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس آماده است تا مدرک مربیگری بی خود را از یوفا دریافت کند و به کارش در دنیای مربیگری در حین بازی برای دی سی یونایتد در لیگ آمریکا ادامه دهد. با وجود این که قرارداد رونی با واشنگتن تا سال 2022 پایان نمی یابد اما او می خواهد 16 سال پس از آغاز فوتبال، خود را برای زندگی پس از بازنشستگی از فوتبال آماده کند.  رونی روز یکشنبه به میل گفت: " فوتبال چیزی است که من می شناسم. این کاری است که در تمام طول عمرم انجام داده ام. فکر می کنم ناراحت کننده است وقتی بازیکنانی مانند من از سنین جوانی فوتبالیست بوده اند و پس از پایان دوران فوتبال خود از این بازی کنار می روند. استیون جرارد و فرانک لمپارد به مربیگری روی آوردند و من فکر می کنم این بهترین کار برای این دو نفر است. الان زمان مناسبی برای مربیان جوان انگلیسی است که پیش بیایند. مطمئن هستم که در دو یا سه سال آینده باشگاه هایی در لیگ برتر خواهان حضور آنها روی نیمکت خود خواهند بود. "

رونی در پاسخ به این سوال که آیا مربی مقتدری خواهد شد، گفت: " راه درست آغاز مربیگری اول از همه این است که با بازیکنانت صادق باشی اما باید آنها را بشناسی و بدانی چطور مدیریتشان کنی. فکر می کنم مدیریت افراد بسیار مهمتر است و گاهی حتی از تمریناتی که به بازیکنان می دهی نیز مهمتر است.