هیگواین به برادرش در دی سی یونایتد ملحق می شود؟

هیگواین به برادرش در دی سی یونایتد ملحق می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی یوونتوس شاید فصل آینده به برادرش فدریکو در تیم دی سی یونایتد در لیگ فوتبال آمریکا ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، کالچیو مرکاتو گزارش داده است که دی سی یونایتد به دنبال خرید یک ستاره است چرا که با جدایی وین رونی به دنبال جایگزین کردن او با بازیکنی دیگر هستند. وین رونی اخیرا به عنوان مربی - بازیکن به تیم دربی کانتی ملحق شده است.

مهاجم آرژانتینی که قرنطینه را در کنار خانواده اش در بوینوس آیرس سپری کرده بود، بعید است که فصل آینده در یووه بماند چرا که نه باشگاه و نه خودش تمایلی به ادامه همکاری ندارند. شایعاتی در مورد پیوستن هیگواین به ریورپلاته منتشر شده بود اما دستمزد سالانه هفت میلیون یورویی وی باعث می شود تا انتقالش چندان محتمل نباشد.

فدریکو هیگواین که سه سال از مهاجم یوونتوس بزرگتر است در تیم دی سی یونایتد توپ می زند و می تواند برادرش را مجاب کند تا فوتبالش را در لیگ آمریکا ادامه بدهد. این بازیکن که سابقه سالها حضور در سطح اول فوتبال اروپا و تیم هایی نظیر رئال مادرید و ناپولی را دارد حالا می تواند مقصدی جدید را در دوران فوتبالش تجربه کند و به لیگ آمریکا بورد که هیجان و فشار فوتبال در آن جا کمتر است.