وین رونی از دی سی یونایتد جدا می شود

وین رونی از دی سی یونایتد جدا می شود

پایگاه خبری فوتبالی- وین رونی از دی سی یونایتد جدا می‌شود
 
به گزارش فوتبالی ، وین رونی پس از بازی آخر دی سی یونایتد اعلام کرد که قراردادش با این تیم را تمدید نخواهد کرد و با پایان فصل ام ال اس، کارش در فوتبال آمریکا به اتمام می‌رسد. سرمربی انگلیسی از سال گذشته هدایت دی سی یونایتد را برعهده گرفته بود. اسطوره ۳۷ ساله سابق منچستریونایتد از جولای ۲۰۲۲ هدایت تیم MLS را برعهده دارد اما با توجه به اینکه قرارداد او در دسامبر به پایان می رسد، تلاش ها برای تماس با مالکان برای بحث در مورد تمدید شکست خورده است.

رونی چندی پیش در گفتگو با واشنگتن پست گفته بود: "من کمی ناامید هستم زیرا دو ماه است که هیچ تماسی از سوی مدیران تیم نداشته ام. ما در مورد یک قرارداد جدید صحبت کرده بودیم و  بهتر بود تا بنشینیم و در مورد آن صحبت کنیم اما من تاکنون پاسخی نشنیده ایم. در هر صورت، من می توانم هر شرایطی را که باشد تحمل کنم و امیدوارم در هر صورت در مورد شرایط قرارداد صحبت کنیم. ما باید مذاکره کنیم زیرا برنامه ریزی برای فصل آینده باید ادامه یابد. ما دو ماه پیش صحبت کردیم که  آیا به توافق میرسیم یا خیر اما از آن زمان من  پاسخی دریافت نکردم "

طبق خبر بی بی سی وین رونی به زودی سرمربی باشگاه بیرمنگام خواهد شد. انتظار میرود جان اوشی و اشلی کول هم به کادر مربیگری جدید او اضافه شوند.

۱۰۰۹