ستاره سابق انگلیس به مسافران جام جهانی: سس قرمز بیاورید!

ستاره سابق انگلیس به مسافران جام جهانی: سس قرمز بیاورید!

سایت رسمی فوتبالی- تری بوچر، اسطوره فوتبال انگلیس، به هواداران عازم روسیه هشدار داد که سس قرمز به همراه خود بیاورند چرا که رستوران های روسی برای هر سس قرمز 3 دلار دریافت می کنند. دفاع سابق انگلیس بر سر هزینه اضافی سس با پیش خدمت ها به جر و بحث پرداخت.

به گزارش فوتبالی، تری 59 ساله که به عنوان مفسر فوتبال در تلویزیون مشغول به کار است، در یکی از رستوران های مسکو مشغول خوردن سالاد سزار و سیب زمینی سرخ کرده بود که این مشکل پیش آمد.

او می گوید: " من تعدادی سیب زمینی داشتم بنابراین درخواست سس قرمز کردم. آنها برایم سس آوردند و من یک نوشابه و کمی قهوه هم گرفتم که بسیار خوب بود. غذای خوبی بود و من واقعا لذت بردم. وقتی صورتحساب را گرفتم، پرسیدم که این هزینه برای چیست؟ آنها گفتند برای سس قرمز! و من گفتم نه نه نه شما نمی توانید برای سس قرمز از من پول بگیرید! مدیر رستوران آن طرف بود و گفت بله قیمت سس قرمز 2 یا 3 دلار است. من گفتم اما نباید اینطور باشد، این یک قاعده است. سس در منو نیست و اگر چیزی در منو نباشد من برای چیزی که قیمتش را نمی دانم پولی نمی پردازم. بنابراین ما مشاجره زیادی داشتیم و فشار من بالاتر و بالاتر می رفت. سرانجام آنها کوتاه آمدند چرا که پذیرفتند سس در منو نبوده. حالا من خوشحالم که برنده شدم. "

او سپس با سایر مشتری ها صحبت کرد که تایید کردند در روسیه رایج است که برای سس قرمز هزینه دریافت کنند.

تری هشدار داد: " پس گوش کنید. هیچکس در روسیه نباید درخواست سس قرمز کند، چرا که باید بابت آن هزینه ای بپردازید. فقط یک بطری بردارید، در جیب خود بگذارید و روی بشقابتان بریزید. و حالا هرکس اسم سس قرمز را جلوی من بیاورد او را خواهم زد. 

این مدافع سابق گلاسکو رنجرز در طول 10 سال 77 بازی ملی برای کشور انگلیس انجام داد.

4125