برتری صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور سازی در پایان نیمه اول

برتری صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور سازی در پایان نیمه اول

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان فراز کمالوند در نیمه اول مقابل میزبان خود به برتری رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های تراکتور سازی تبریز و صنعت نفت آبادان در سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان در نیمه اول به پایان رسید. 

گل تیم صنعت نفت آبادان توسط آگوستو سزار در دقیقه 37 به ثمر رسید. 

ترکیب تراکتور سازی تبریز: جوردی آلمیدا، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایران‌پوریان، رضا شربتی، علی طاهران ، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی و ارسلان مطهری

ترکیب صنعت نفت آبادان: داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، حسین بغلانی علی عبداله زاده، مسعود ابراهیم زاده، کرار جاسم، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، زبیر نیک نفس، محمد شادکام و محمد امین درویشی

شرح گل: 

جاسم کرار این دیدار در موقعیت تک تک با بازیکن تراکتور سازی قرار گرفته بود که توپ را به آگستو سزار در داخل محوطه جریمه پاس داده و این بازیکن توانست در موقعیت تک به تک با جوردی آلمیدا گل تیمش را در دقیقه 37 به ثمر برساند. 

دقایق حساس: 

علی طاهران در دقیقه 3 این دیدار توپ را از نزدیکی محوطه جریمه به محمد رضا آزادی در داخل محوطه جریمه پاس داده و این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم میهمان قرار گرفت ولی نتوانست از این فرصت استفاده کند. 

بازیکن تیم تراکتور سازی در دقیقه 9 این دیدار از داخل محوطه جریمه تیم صنعت نفت آبادان توپ را به ارسلان مطهری و گوشه سمت راست دروازه نوشی صوفیانی ارسال کرد ولی این بازیکن نتوانست از موقعیت استفاده کند و توپ به بیرون رفت. 

مهدی کیانی در دقیقه 26 شوت پرقدرتی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه صنعت نفت آبادان زد که نوشی صوفیانی توپ را از بالای دروازه خود به کرنر ارسال کرد. 

20441