پیش بازی صنعت نفت - تراکتورسازی / به یاد توشاک

پیش بازی صنعت نفت - تراکتورسازی / به یاد توشاک

سایت فوتبالی – تراکتورسازی در بازی با صنعت نفت به دنبال گرفتن انتقام از این تیم است.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 18 روز شنبه و در آبادان، صنعت نفت میزبان تراکتورسازی است. تیمی که از سفر قبلی‎اش به آبادان خاطره خوبی ندارد. این دو تیم 23 شهریورماه در جام حذفی به دیدار یکدیگر رفتند و در شرایطی که تراکتورسازی تا دقیقه 80 با نتیجه 1-3 از حریفش عقب بود نهایتا بازی در 90 دقیقه 3-3 شد تا صنعت نفت در ضربات پنالتی حریفش را شکست دهد و راهی مرحله بعدی جام حذفی شود.

وقتی تقوی جانشین توشاک شد:  آن بازی آخرین حضور جان توشاک روی نیمکت تراکتور و البته اولین حضور محمد تقوی روی نیمکت این تیم به عنوان دستیار سرمربی سرشناس ولزی بود. در آن بازی عجیب توشاک با اشکان دژاگه بگو مگو کرد و بعد از اتفاقاتی که در آبادان رخ داد به این نتیجه رسید که دیگر نمی‎تواند با تراکتورسازی همکاری کند. با رفتن توشاک، تقوی به صورت موقت جانشین او شد و حالا این شانس را دارد که با بردن صنعت نفت هم انتقام شکست در جام حذفی را از برزیل ایران گرفته باشد هم اینکه شانسش برای گرفتن حکم سرمربیگری تراکتورسازی را افزایش دهد چرا که گفته می‎شود اگر او بتواند صنعت نفت و سپیدرود را شکست دهد آن وقت او سرمربی قطعی تیم محبوب تبریزی خواهد شد.

وضعیت در جدول: تراکتورسازی با 13 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و صنعت نفت با 6 امتیاز تیم چهاردهم است.

نتیجه قبلی: تراکتورسازی در هفته هشتم 6 گل به استقلال خوزستان زد و صنعت نفت در اصفهان با ذوب آهن به تساوی 2-2 رسید.

غایب: مسعود شجاعی به خاطر محرومیت بنا به حکم کمیته انضباطی از حضور در این دیدار محروم است. جالب اینکه محرومیت او به خاطر اخراجش در بازی با همین صنعت نفت در جام حذفی بوده است.

شنبه، 28 مهرماه ‏97

* صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 18‏، ورزشگاه تختی آبادان

داور: حسین زرگر، کمک‌ها: محمدرضا منصوری، هادی طوسی و جواد رحیم زاده

ناظر: محمدجواد تقی پور

1984