تراکتورسازی یک - صنعت نفت آبادان صفر/ تراکتور همچنان می تازد

تراکتورسازی یک - صنعت نفت آبادان صفر/ تراکتور همچنان می تازد

وب سایت رسمی فوتبالی-در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد در تبریز تیم فوتبال نفت آبادان را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت آبادان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

تک گل تیم تراکتورسازی را در این بازی، ساسان انصاری در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند.

تیم تراکتورسازی با این برد 49 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت که در واقع این تیم در یک قدمی پرسپولیس قرار گرفته است. نفت آبادان هم با این شکست همان 21 امتیاز را دارد و در رده سیزدهم جای دارد.

داور: رضا عادل

کمک داوران :امیرمحمد داودزاده و عباس پورحیدری 

کارت زرد: مسعود شجاعی از تراکتورسازی و ماکومبا کانجی از نفت آبادان

کارت قرمز:-

گل: ساسان انصاری دقیقه ۴۲

 

تراکتورسازی:

 

محسن فروزان

ایمان سلیمی

 محمد طیبی

 دانیال اسماعیل‌فر

 احسان حاج‌صفی

 مهدی مهدی پور

 اکبر ایمانی

 مسعود شجاعی

 ساسان انصاری

 اشکان دژاگه

آنتونی استوکس


سرمربی: ژرژ لینکنز

 

 

صنعت نفت آبادان

 

شهاب گردان

حسین ساکی

 سیروان قربانی

 عقیل کعبی

 فردین عابدینی

 ماکومبا

 دی‌اولیویرا

مسلم مجدمی

 سید محمد قریشی

جعفر سلمانی

سید فاخر تهامی


سرمربی: سرجیو

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 14 – مهمترین خطر این دیدار در همین دقیقه روی دروازه صنعت نفت ایجاد شد اما استوکس در موقعیتی تک به تک، نتوانست دروازه گردان را باز کند و ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19 – موقعیت خوب دیگری در این دقیقه نصیب تراکتوری ها شد اما این شوت محکم دژاگه از زاویه بسته راهی به دروازه حریف نیافت.

دقیقه 25 – آنتونی استوکس که دقایقی پیش یک موقعیت خوب را از دست داده بود در این لحظه نیز با شوتی سنگین قصد باز کردن دروازه صنعت را داشت اما شهاب گردان با جاگیری مناسب توانست این شوت سنگین را دفع کند.

دقیقه 33 - یک موقعیت دیگر می توانست برای تراکتوری ها گل به همراه داشته باشد اما این توپ به دروازه نفتی ها نرسید تا این موقعیت هم از دست این تیم بپرد. 

 دقیقه 38 - ارسال بلند صنعت نفتی ها از روی ضربه ایستگاهی توپ را روی دروازه تراکتوری ها فرستاد اما محسن فروزان موفق شد این توپ را مهار کند. 

 دقیقه 55 – شوت زیبای اشکان دژاگه چیزی نمانده بود تا دومین گل تبریزی ها را به ثمر برساند اما واکنش دیدنی گردان این فرصت را از حریف گرفت.

 دقیقه 61 – ارسال نفتی ها از روی نقطه کرنر، در محوطه جریمه پیش از آنکه خطرساز شود توسط مدافعان تراکتور دور شد.

 دقیقه 64 – یکی از فوق العاده ترین موقعیت های این دیدار با توپ ربایی انصاری آغاز شد و سپس باز هم استوکس در موقعیتی تک به تک با گردان نتوانست گلزنی کند تا گلر صنعت نفتی ها دومین موقعیت صددرصد گل را از حریف مهار کند.

 دقیقه 67 – باز هم اشکان دژاگه توانست در موقعیتی خوب صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن مماس با تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75 – پاس استوکس در موقعیت خوبی به شجاعی رسید . ارسال کاپیتان تراکتوری ها نیز باعث نشد تا گردان اشتباه کند و توپ را به کرنر بفرستد.

دقیقه 79 – کرنر بلند نفتی ها در میان بازیکنان دو تیم با پرواز فروزان دفع شد.

 دقیقه 2+90 – شوت سنگین ماکومبا با اختلاف کمی از بالای دروازه تراکتوری ها به بیرون رفت. 

7655