ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران ( اختصاصی از فوتبالی )

 ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران ( اختصاصی از فوتبالی )

دست برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم از دو فصل قبلی بازتر بوده و حتی محرومیت مهدی طارمی و مصدومیت های پیاپی بازیکنان نیز خللی در موفقیت این تیم ایجاد نکرده است. اما پروفسور قرمزها روز پنج شنبه چه گزینه هایی برای انتخاب 11 بازیکن دارد؟
 
2 گلر آماده، علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشویچ در تیم پرسپولیس هستند و احتمالا دروازه‌بان اول تیم ملی ایران، انتخاب برانکو خواهد بود. در پست دفاع میانی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده حضور دارند، در سمت راست ماهینی و در سمت چپ، محمد انصاری  و احتمالا فیکس هستند.
 
یک پست جلوتر و در مقابل مدافعان، برانکو مهم ترین چالش را دارد. نوراللهی، کامیابی نیا، محسن ربیع خواه گزینه های اصلی هستند و استفاده از آن، به سیستم و روش سرخ ها بستگی دارد.به احتمال زیاد برای بازی با احتیاط تر برانکو با ترکیب ربیع خواه و کامیابی نیا بازی را شروع خواهد کرد.
 
هافبک راست، فرشاد احمدزاده و در سمت چپ، امیری و می تواند به میدان برود و اگر قرار به استفاده از هافبک بازیساز یا هجومی باشد، محسن مسلمان و رسن انتخاب های اصلی به شمار می روند.
 
در خط آتش، تقریبا انتخابی جز زوج علیپور و منشا نخواهد بود. البته ممکن است بشار رسن به عنوان هافبک پشت مهاجم، کاری کند که پرسپولیس با یک مهاجم به میدان برود که در این صورت وحید امیری دیگر مرد خط حمله خواهد بود.