بازگشت عالیشاه به خانه(اختصاصی از فوتبالی)

بازگشت عالیشاه به خانه(اختصاصی از فوتبالی)

امید عالیشاه به همان سادگی که از پرسپولیس به تراکتورسازی رفت، بازنگشت و کار به حرف و حدیث های زیادی کشید.
عالیشاه در حالی که در فصل پانزدهم با پرسپولیس بهترین پاسور لیگ شده بود اما در آخر فصل نتوانست با این تیم به مقامی بهتر از نایب قهرمانی دست یابد. در اواسط فصل شانزدهم بود که با تصمیمی ناگهانی هواداران و باشگاه رو به شک فرو برد. او اعلام کرد که برای گذراندن خدمت سربازی میخواهد به پرشورهای تبریزی بپیوندد، تصمیمی که به مذاق هواداران و مدیریت خوش نیامد ولی هرطور که بود به همراه دوست خود احمد نوراللهی راهی این سفر شد اتفاقی که همراه با بدشانسی های پی در پی برای او بود.
نیم فصل بیرون ماندن به خاطر محرومیت تراکتور و بعد هم مصدومیت بد موقع در بازی مقابل پرسپولیس باعث شد تا او دبل پرسپولیس در قهرمانی را از تبریز نظاره گر باشد. در این دوران تنش های گاه و بی گاه عالیشاه با باشگاه تراکتورسازی و هواداران هیچوقت فروکش نکرد تا اینکه حضور او در برنامه کارشناسی پیش از دربی این تنش ها را به اوج خود رساند تا جایی که سردار آجورلو رسماً اعلام کرد عالیشاه را از تیم اخراج کرده است. در تمام این مدت عالیشاه سعی کرد از حاشیه ها دوری کند و پاسخگویی را به زمان مناسب واگذار کرد.
حال به تازگی در فضای مجازی نامه ای از سپاه عاشورا، ارگان نظامی که عالیشاه را به خدمت گرفته است منتشر شده که نشان می دهد در زمان حضور عالیشاه در برنامه تلویزیونی مدت خدمت قانونی وی به پایان رسیده است و قانوناً باشگاه تراکتورسازی نمیتواند او را اخراج یا جریمه کند. چیزی که در این ماجرا بیش از همه  به ذهن خطور می کند این است که تمام این جنجال ها برای منحرف کردن افکار عمومی،  بخصوص طرفداران تراکتورسازی از ناکامی های اخیر و کسب نتایج دور از انتظار است.
اما خبرهای رسیده از تبریز نشانگر آن است که عالیشاه چهارشنبه با تراکتورسازان تسویه کرده و کارت موقت پایان خدمتش نیز صادر شده، پس می تواند در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.
در مصاحبه با خبرنگران عالیشاه که خوشحالی در چهره اش نمایان بود گفت: خیلی خوشحالم که بازهم می توانم برای پرسپولیس بازی کنم. شنبه به باشگاه می روم تا قراردادم را تمدید کنم و از بازی سوپرجام در خدمت پرسپولیس باشم.