پیش بازی پرسپولیس - الجزیره(اختصاصی از فوتبالی)

پیش بازی پرسپولیس - الجزیره(اختصاصی از فوتبالی)

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب دو تیم پرسپولیس تهران و الجزیره امارات در شهر ابوظبی به مصاف هم خواهند رفت.
دو تیم در حالی به مصاف هم می‌ر‌وند که هر دو فصل قبل در لیگ کشورهای خود قهرمان شده اند اما در فصل حاضر وضعیت متفاوتی دارند، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران با الجزیره ای بازی خواهد کرد که این فصل به مقامی بهتر از هفتمی نرسید. در آسیا پرسپولیس با 13 امتیاز صدر نشین گروهش شد و الجزیره با 8 امتیازبه عنوان تیم دوم به این مرحله صعود کرد.
پرسپولیس و الجزیره امارات برای اولین بار است که با هم روبه‌رو می‌شوند، پرسپولیس از مجموع 8 دیداری که با تیم های اماراتی داشته 4 بار در خاک این کشور به زمین رفته است که تنها در یک دیدار مقابل میزبانش تن به شکست داده است. فصل 2011 که الوحده در خانه اش 0-2 پرسپولیس را با سرمربیگری علی دایی شکست داد. در طرف دیگر الجزیره از بین 16 بازی که با تیم های ایرانی داشته، تنها یک بازی را توانسته است پیروز میدان باشد.
برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش اگر هوشیار باشند می توانند همین امشب در امارات کار را یکسره کنند. از طرفی بازی برگشت هم در تهران برگزار خواهد شد و آنها امتیاز میزبانی در مقابل هوادارن را دارند.