پیشنهاد رسمی بورسا اسپور برای گادوین منشا

پیشنهاد رسمی بورسا اسپور برای گادوین منشا

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا، مهاجم موفق فصل گذشته پیکان که در لیگ هفدهم به جمع سرخپوشان اضافه شده، اکنون با پیشنهادی رسمی از سوی تیم بورسا اسپور مواجه شده است.


پول لگوئن، سرمربی فرانسوی بورسا اسپور از شرایط مهاجمان تیمش و عملکرد آنها ابراز نارضایتی کرده و قصد دارد با جذب یک مهاجم گلزن این ضعف تیمش را برطرف کند.


در بین مهاجم بورسا اسپور نام بودان استانکو به چشم می‌خورد که در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند و آمار ضعیفی از خود به جا گذاشته است. اقدامی که باعث شده تا سران بورسا اسپور لیست خرید مهاجمان مدنظر خود را اعلام کنند که در بین آنها نام گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس نیز به چشم می‌خورد.


منشا که با توجه به جدایی مهدی طارمی اکنون در کنار علی علیپور جزو دو مهاجم اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود، کار سختی برای رضایت باشگاه و دریافت رضایتنامه در پیش خواهد داشت. خصوصا اینکه پرسپولیس از نقل و انتقالات پنجره آتی نیز محروم است و با توجه به باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با این تیم با مخالفت باشگاه و خصوصا برانکو به عنوان سرمربی این تیم مواجه خواهد شد.


در این بین اما باشگاه بورسا اسپور طی نامه‌ای رسمی درخواست خود را برای در اختیار گرفتن این مهاجم اعلام کرده و باید دید در جلسه باشگاه در این زمینه چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد. تصمیمی که با توجه به شرایط پرسپولیس حدس آن چندان دشوار نیست و احتمالا با مخالفت همراه خواهد شد تا منشا به کار خود در این تیم ادامه دهد.